Отзывы сотрудников о компании TBWA
Старший Web-разработчик
Копирайтер
Account Manager
Producer
Старший менеджер по работе с клиентами
Управляющий директор
Strategic Planner
Директор по работе с клиентами
Дизайнер-копирайтер
Senior Account Manager
2. офис
3. самостоятельность
4. интересные клиенты (в прошлом)
Traffic Manager
Руководитель отдела SMM
Специалист по работе с социальными сетями
Отзыв сотрудника
Менеджер проектов
Digital Account Manager
Junior Designer
Дизайнер
Младший менеджер по работе с клиентами
Account Manager
Digital Analyst
Зарплата приходит всегда вовремя 2 раза в месяц
Коллектив состоит из креативных молодых ребят, поэтому атмосфера очень неформальная и тёплая
Нет системы поощрения сотрудников, нет бонусов и премий
Дизайнер
Часто задаваемые вопросы о работе в компании TBWA
Рекомендуют ли сотрудники компанию TBWA для трудоустройства?
68.2% сотрудников рекомендуют компанию TBWA для трудоустройства, на основании 22 оценок.
Какая оплата труда в компании TBWA?
Сотрудники компании TBWA оценивают оплату труда на 3.5 из 5, на основании 22 оценок.
Как сотрудники TBWA оценивают руководство компании?
Сотрудники компании TBWA оценивают работу руководства на 3.8 из 5, на основании 22 оценок.
Как сотрудники TBWA оценивают возможности карьерного роста компании?
Сотрудники компании TBWA оценивают возможности карьерного роста на 3.6 из 5, на основании 22 оценок.
"The slash is the worldwide symbol that brings us together. It connects passionate, creative minds, granting them the independence to believe in their instincts and trust the magic. It is a symbol of our prime skill. Our ability to see and define the possibilities of tomorrow, and to transform a client's future through the power of an idea.
United by a collective vision, philosophy, passion and energy, we harness the power of big ideas to gain a greater share of the future for our clients. And we do this by changing the rules.
It means for us constantly reinventing our brands and ourselves. Every view is constantly changing and evolving. We need to manage change and be subtle, searching for new ideas. When we work for clients, we invite them to gain a greater share of the future by changing the rules. Why? Because the future is not the same as the past. Tomorrow's brands will be those that understand the need for constant change and the need to create new markets. In concert, tomorrow's advertising agencies will be those that help clients challenge the status quo. Those agencies that thrive will be the ones that help their clients build new markets with fresh ideas. And it's not just intelligent thinking that will be required. We cannot predict the future, only imagine it. And if success in future requires imagination, then we are well-positioned against our management consultant competitors. Why? Because we've been in the imagination game for years."
At TBWA\MOSCOW we have developed our own working methodology and a life-view philosophy. Here are its basic items:
- Changing mind-sets and creating new points of view
- Being endlessly curious
- Keeping an open mind
- Looking for new beginnings with larger futures
- Destabilizing the market in your favor
- Accelerating change to your advantage
- Recognizing patterns of success and building on them
- Upsetting conventional wisdom
- Being creative ahead of the usual agency creative process
- Gaining stability from going somewhere fast
- Questioning the way things are: imagining the way things could be
- Thinking with your rational brain and being influenced by your heart
- Understanding what can be changed and what can't
Информация о TBWA
О корпоративной культуре в компанииКатегория: СМИ, маркетинг, реклама, BTL, PR, дизайн, продюсирование