Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 23.12.2024
76% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 23.12.2024
57% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 23.12.2024
83% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Специалист по операционной эффективности департамента по коммерческим операциям

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Our client, international pharmaceutical company is in search of Trade Excellence Specialist.​​​​​​​

Trade Excellence Specialist is responsible for monitoring and implementation commercial policy of BU in Russia. Commercial policy KPI’s tracking system and development of Innovative Commercial instruments and tactics and under control of Trade Excellence & Innovation Head.

Main Responsibilities:

  • Co-develop with Trade Excellence & Innovation Head and operationalize commercial strategy and roadmap related activities to deliver an excellence-oriented and customer-focused culture supporting One commercial model;
  • Drive KPI’s management and follow-up dashboards in terms of commercial trade activities. To propose right commercial applications and optimization opportunities regarding to national & regional based analysis & new commercial activities. Tracking opportunities to improve business processes;
  • Leading innovation processes including digital transformation of trade activities in alignment with Digital Area, Business Support and Business Units the main priorities for development within short and medium-term. Open to experiment and adopt leading edge platforms, tools and collaborate with Track&Trace data, new types of customers and programs, etc;
  • Promoting and implementing innovative ways of working with customers. Develop and drive Innovative commercial instruments & tactics in cooperation with Business Units, all trade related functions & finance teams;
  • Work closely with Revenue Management to provide insights and recommendations based on business performance and develop tools to support focus P&L by Channel & Customer;
  • Support development of go-to-market strategies and implement Trade Management KPIs harmonized with the Region, deploying the standard KPI´s at channel level working with support functions;
  • Administering key relevant business projects of Commercial area (i.e. new Route To Market, capabilities, new channels strategy, e-commerce, etc.);
  • Monitoring KPIs of all initiatives, Engage and own the transition of models, Analysing data, searching improvement opportunities and provide guidance in terms of commercial activities to steer business and process optimization;
  • Actively contribute on deployment of standard commercial process in the region on critical areas: Brand Planning, Customer Planning / JBP, Sales & Operational Plans, etc. supported by compliance environment.

Main requirements:

  • Knowledge and understanding of commercial & business drivers;
  • 4+ years of proven successful experience in analytical positions;
  • Strong analytical capabilities;
  • Good knowledge of MS Office and Excellent MS Excel knowledge;
  • Upper-intermediate English.

Soft skills:

  • Analytical thinking;
  • Customer focus;
  • Driver for results;
  • Teamwork;
  • Change Management & Innovation;
  • Transversal Leadership;
  • Sales & Marketing Interface;
  • Planning & Coordination;
  • Strategical Thinking.
Вакансия опубликована: 19 декабря 2024, Москва
Похожие вакансии
Менеджер по планированию спроса
Новая
Более 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

LAB Industries
3,9 323 отзыва
Москва,
сегодня
Marketing support specialist (reports)
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Avanta Россия
3,9 37 отзывов
Москва,
сегодня
Что говорят сотрудники

Менеджер по бизнес процессам

Москва,
апрель 2022
Работаю меньше года
4,8
Что нравится
Отличная компания, прекрасный профессиональный коллектив, четкие понятные задачи
Что можно улучшить
Зон для улучшения нет
Ventra
4,4
Очень хорошо
86%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,6
Условия труда
4,7
Коллектив
4,5
Руководство
4,2
Уровень дохода
4,4
Условия для отдыха
4,1
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 277 отзывов
80% Своевременная оплата труда
58% Оплата больничного
55% Удаленная работа
51% Удобное расположение работы
44% Профессиональное обучение
43% Наличие кухни, места для обеда
42% Медицинское страхование
41% Система наставничества
40% Корпоративные мероприятия
39% Гибкий рабочий график
37% Оплата мобильной связи
12% Оплата транспортных расходов
9% Место для парковки
6% Корпоративный транспорт
6% Компенсация питания
Похожие вакансии
SCM Senior Specialist
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
TM specialist
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Business Development Specialist \ New Products Technology Evaluation Specialist
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Менеджер по эффективности полевых сил
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Менеджер по операционной эффективности и стратегическому планированию
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить