Награды компании 0 наград из 3

Support Manager

Нет опыта
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии
Overview:

We continue to expand the team and are looking for a Support Manager. We need a true and accomplished professional who shares our culture and values.
Key responsibilities:

Processing requests from clients in Jira helpdesk system

Performance maintenance of the gaming infrastructure

Interaction with associated departments and partners’ helpdesk systems

Working on a schedule 2/2/3 or 5/2 (midnight shifts)

Requirements:

Higher or incomplete higher education / technical education is an advantage

B2 level of English and Native Russian

Work experience in support of helpdesk systems is desirable

Nice to have:

Technical support experience (the second line)

What we offer:

Full-time work opportunities and flexible working hours

Comprehensive Mental Health Programme

Private insurance

Sports program compensation

Free online English lessons

An additional 1 Day off per calendar year

Generous referral program

Training, internal workshops, and participation in international professional conferences and corporate events

About Us:

We are an international company and an iGaming software expert. We don’t only follow iGaming market trends, we create them! Our Company is a recognized industry leader in iGaming software solutions development, covering almost all aspects of the iGaming industry. The company has an international team and an official presence in several countries. Projects powered by us receive numerous awards and accolades from industry media.

Our Mission:

Changing the iGaming industry through technological innovation.

Our numbers:
  • 2009 – foundation year
  • 2000+ total employees worldwide
  • 5 offices, countries: Poland, Georgia and Malta
  • No1 provider in Crypto iGaming
  • 7 proprietary products
  • 800+ brands using our software
  • 11B+ € bets processed per month
  • 6M+ active players monthly
Ключевые навыки
Customer Support
Вакансия опубликована: 17 сентября 2024, Тбилиси
Похожие вакансии
Support Specialist/ специалист технической поддержки (iGaming)
650 - 900 $
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Wizard consulting
5,0 1 отзыв
Тбилиси,
вчера
Support Manager with turkish (IGaming)
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

PRO GAMING SOFTWARE LTD
Тбилиси,
1 ноября 2024
N1 INTERACTIVE Ltd
нет отзывов
0%
Рекомендуют
Похожие вакансии
Support Manager (with knowledge of Brazilian Portuguese)
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Customer Support Specialist
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Менеджер технической поддержки (чаты)
от 280 000
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Менеджер поддержки клиентов (со знанием английскийского/немецкого)
400 - 800 $
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить
Опыт в разделе вакансии на Dream Job