Награды компании 0 наград из 3

Marketing Back Office Specialist

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

The Marketing Operations Team is in search of an experienced Marketing Back Office Specialist!

Responsibilities:

  • Budgetary issues: planning, plan-fact analysis, transfer of budget balances
  • Conducting the contractual process and document flow with contractors, in collaboration with marketing communications managers, legal, and financial departments
  • Formation of a draft agreement
  • Monitoring the conclusion of NDA and compliance with new counterparties, as well as monitoring the status of current contracts
  • Coordination of the contract with all interested departments and individuals
  • Monitoring contract conclusions, exchanging documents, and preparing reports on completed work
  • Accounting for existing documentation, sorting, grouping, and archiving documents
  • Communicating with counterparties regarding timely payments and document exchanges
  • Making payments (including SLOGs & custdevs); -Tracking payment statuses
  • Accurate reflection of costs in internal systems
  • Experience with SAP, Oracle systems, etc.

Requirements:

  • Higher education (economics / finance / accounting / analysis and audit)
  • Experience working with company budgets
  • Experience with contracts and basic reporting (invoices and certificates of work performed)
  • English language not lower than B2
  • Good knowledge of office software: Google Docs, SAP, Oracle systems, etc.
  • Attentiveness, responsibility, accuracy, and high speed of work

We offer:

  • Stable salary, official employment
  • Health insurance
  • Hybrid work mode and flexible schedule
  • Relocation package offered for candidates from other regions
  • Access to professional counseling services including psychological, financial, and legal support
  • Discount club membership
  • Diverse internal training programs
  • Partially or fully paid additional training courses
  • All necessary work equipment
Вакансия опубликована: сегодня, Алматы
Похожие вакансии
Sales Operations Coordinator (SOW Approval specialist)
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Неткрэкер Текнолоджи Казахстан
3,6 6 отзывов
Алматы,
сегодня
E-commerce Specialist
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

АО ИП Эфес Казахстан
4,4 34 отзыва
Алматы,
сегодня
inDrive
4,2
Очень хорошо
33%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,7
Условия труда
5,0
Коллектив
3,3
Руководство
4,3
Уровень дохода
4,3
Условия для отдыха
3,7
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 3 отзывов
100% Своевременная оплата труда
100% Удаленная работа
67% Удобное расположение работы
67% Наличие кухни, места для обеда
67% Медицинское страхование
67% Оплата больничного
67% Гибкий рабочий график
67% Корпоративные мероприятия
33% Система наставничества
Похожие вакансии
Customer Service Specialist
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Marketing Specialist
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Marketing Brand Associate
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
HR recruitment specialist
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
HR Project Specialist ( Junior position)
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить