Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 16.01.2025
79% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 16.01.2025
61% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 16.01.2025
86% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Customer Facing L&D Manager

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Our client, international pharmaceutical company, is in search of Customer Facing L&D Manager.

Main Responsibilities:

  • Gap Assessment Implementation
    • Coordinate with Global GF L&D to conduct gap assessments to identify training needs within the organization.
    • Collect and analyze data to determine areas where training is required.
  • Training Content Co-Creation
    • Collaborate with subject matter experts to develop engaging and relevant training content.
    • Assist Global CF L&D in creating instructional materials and resources that address identified training needs.
  • Training Planning
    • Lead the planning and organization of training sessions.
    • Coordinate schedules, resources, and logistics to ensure smooth training delivery.
  • Training Delivery
    • Lead the delivering training programs, both in-person and virtually.
    • Support trainers and facilitators during training sessions, ensuring participant engagement.
  • Measuring Learning Impact
    • Collect and analyze feedback and performance data to measure the effectiveness of training programs.
    • Assist in creating reports and presentations that summarize training impact and outcomes.
  • Continuous Improvement
    • Use feedback and data to suggest improvements to training programs.
    • Collaborate with the learning and development team to implement changes and enhance training effectiveness.

Experience

  • Understanding of Learning Principles
    • Familiarity with adult learning theories and instructional design basics.
    • Knowledge of different learning styles and methods.
  • Data Collection and Analysis
    • Experience in gathering and organizing data, such as feedback and performance metrics.
    • Basic skills in analyzing data to draw insights and recommendations for improvement.
  • Training Coordination
    • Exposure to assisting in the coordination and logistics of training sessions.
    • Ability to manage schedules, resources, and communication with stakeholders.
  • Content Development Support
    • Some experience in supporting the creation of training materials and resources.
    • Familiarity with tools and software used in content development (e.g., PowerPoint, learning management systems).
  • Communication and Collaboration
    • Effective verbal and written communication skills.
    • Ability to collaborate with team members, subject matter experts, and stakeholders.
  • Organizational Skills
    • Strong organizational skills with attention to detail.
    • Ability to prioritize tasks and manage multiple responsibilities effectively.
  • Adaptability and Initiative
    • Willingness to learn and adapt to new challenges and responsibilities.
    • Proactive approach to problem-solving and task completion.
  • Education: Higher education in Business Administration, Finance or a similar field
  • Languages: Excellent knowledge of English language (spoken and written), Russian is mandatory.
Вакансия опубликована: 13 января 2025, Москва
Похожие вакансии
L&D Senior Specialist (Training Coordinator)
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Avanta Россия
3,9 37 отзывов
Москва,
вчера
Менеджер по развитию функциональных компетенций
Новая
Нет опыта

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Крупная FMCG компания
Москва,
сегодня
Что говорят сотрудники

SAP Security Consultant

Москва,
ноябрь 2021
Работал 1-2 года
5,0
Что нравится
Уровень зарплаты, выплаты по трудовому кодексу, проекты
Что можно улучшить
Увеличить корпоративную культуру
Ventra
4,4
Очень хорошо
86%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,6
Условия труда
4,7
Коллектив
4,5
Руководство
4,2
Уровень дохода
4,4
Условия для отдыха
4,1
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 279 отзывов
80% Своевременная оплата труда
58% Оплата больничного
55% Удаленная работа
51% Удобное расположение работы
44% Профессиональное обучение
43% Наличие кухни, места для обеда
42% Медицинское страхование
41% Корпоративные мероприятия
41% Система наставничества
39% Гибкий рабочий график
37% Оплата мобильной связи
12% Оплата транспортных расходов
10% Место для парковки
6% Корпоративный транспорт
6% Компенсация питания
Похожие вакансии
Менеджер по эффективности полевых сил / SFE Manager
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Brand Manager / Product Manager, Cardio, Original Product
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
SFE менеджер
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Тренинг-менеджер
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
New business manager (Pharma)
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить