Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 05.01.2025
77% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 05.01.2025
49% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 05.01.2025
77% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Customer Engagement Manager (Digital marketing)

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Responsibilities:

  • Lead the technical development of HCP portal/patients portals/App, managing roadmap, sprints and features development; align with content strategy;
  • Analyzing and improving customer engagement with web portal/app, including preferences and HCP, patients’ behavior;
  • Analyzing GA metrics, Customer 360 performance metrics;
  • Leading regular performance review meetings for HCP portal/patients/app; preparing recommendations to improve customer experience and content personalization for MKT, MED;
  • Preparing guidelines for web/app effective usage from CX perspective;
  • Process improvement in content preparation and activation across channels in collaboration with cross-functional teams;
  • Being SPOC for web/app portal requests from FF, providing answers via regular digests, Q&A sessions, deployment presentations;
  • Leading pilot projects;
  • Managing vendors, participate in tender processes;
  • Monitoring customer experience trends for HCPs, patients, presenting at CE team meetings.

Requirements:

  • University degree (Medical, Pharmaceutical, Economics, Management, Marketing);
  • 3+ years experience in digital functions in a top pharmaceutical company;
  • Strong understanding of Russian pharmaceutical customers with focus on Pharmacists and HCPs;
  • Knowledge of industry-specific codes of practice or conduct, advertising codes, regulatory directives and guidelines, including legal regulations and AIPM;
  • Successful experience of introduction and implementation of new omni-channel / digital practices in a pharmaceutical company;
  • Strong organizational, analytical and project management skills
  • High level of leadership, collaboration, client focus and innovation
  • Advanced user of MS Office programs
  • English – Intermediate level
We offer:

Taking care of you and your loved ones:

  • Extended insurance programs (life insurance, health insurance with dentistry for you and one close relative)

  • Additional payment for sick leave

  • 5 additional paid vacation days per year

  • Remote psychological assistance from RESO

  • Discounts and special offers from the company's partners

Competitive social package:

  • Food subsidy
  • Payment for mobile communications
  • Laptop

Working in a beautiful office in the center of Moscow in a hybrid format: 3 days from the office and 2 days from home

Professional development:

  • Corporate training and development programs
  • Individual development plan for each employee
  • Corporate online library

Engaging corporate life:

  • Online communities to support your hobbies and find like-minded people
  • Corporate Volunteering program
  • Corporate parties and events
  • Summer internships for employees' children
  • Webinars with internal and invited speakers

And much more!

Вакансия опубликована: 24 декабря 2024, Москва
Похожие вакансии
Senior Brand Manager (Oral Healthcare)
Новая
Более 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

HALEON
4,0 53 отзыва
Москва,
вчера
Marketing Manager
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Тейстпойнт
Москва,
вчера
Что говорят сотрудники

Senior Product Manager

Москва,
май 2023
Работал 1-2 года
5,0
Что нравится
Портфель препаратов, расположение офиса, уровень зп, систематизированные рабочие процессы, перспективы внутреннего роста
Что можно улучшить
Нацеленность на результат
TEVA
Открытый работодатель
4,0
Очень хорошо
77%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,5
Условия труда
4,2
Коллектив
3,8
Руководство
4,1
Уровень дохода
3,8
Условия для отдыха
3,3
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 97 отзывов
92% Своевременная оплата труда
88% Медицинское страхование
81% Оплата больничного
76% Оплата мобильной связи
67% Корпоративный транспорт
66% Компенсация питания
63% Корпоративные мероприятия
60% Профессиональное обучение
57% Удобное расположение работы
53% Наличие кухни, места для обеда
41% Удаленная работа
34% Система наставничества
32% Оплата транспортных расходов
25% Гибкий рабочий график
19% Место для парковки
Похожие вакансии
Senior Brand Manager (Theraflu)
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Head of Influencer Marketing
от 240 000
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
SFE Manager
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Digital Marketing Manager
Новая
От 3 до 6 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Координатор отдела маркетинга
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить