Personal Assistant of General Director – office manager
Дорогие кандидаты! Работа ассистентом первого лица компании - это профессия, которая требует многих умений, знаний и навыков, которых нет и не может быть у тех, кто работал на других позициях и прекрасно ориентируется в своей профессии. Даже если вы талантливый учитель английского или менеджер по продажам со знанием языка и никогда не были ассистентом первых лиц в бизнесе, то вы не можете знать всех сложностей и вызовов этой профессии и не сможете с ними справляться. Я очень прошу откликаться только тех, у кого есть опыт работы 5+ лет на позиции ассистента первого лица компании, мы не рассматриваем людей с другим профессиональным и самым наилучшим опытом на эту позицию. Спасибо большое за внимание.
We invite to a position of a personal assistant of General Director and an office manager an English speaking serious lady, professional in her job of CEO Assistant and experience for 5+ years in this position. As we are an international comhany, English (C1 level) is a must. Please do not reply if your English skills are lower than C1 and if you are not a Moscow resident. Please, reply only if you have a relevant experience of a CEO business assistant or personal assistant.
Обязанности:
- - Organizes a working day of the General Director
- - Organizes and monitors every day schedule of General Director
- - Books hotels, air and railway tickets for General Director, Moscow team and some other company employees and guests by the request of the General Director inside and outside Russia
- - Makes presentation in Power Point to assist General Director
- - If necessary, makes oral and written translations from English into Russian and from Russian into English
- - Organizes daily routine in the office: prepares documents for Moscow team, communicates with department leaders and employees on sites, orders office stationaries for Moscow subsidiary, organizes cleaning, catering if necessary, deals with incoming and outgoing mails and post and courier service
- Knows 1C progamme and works with employees documents
- Takes an active part in company projects (including obligatory annual, which are conducted at high speed and with an intensive work)
- - Is a key person for all incoming requests and questions from inside and outside world
- 3-6 years at similar position
- Bachelor's or Master's degree
- Excellent writing and speaking skills in Russian and English
- Intelligent speaking skills in both languages
- English C1 or C2 level
- Excellent knowledge of PC as a professional user, Microsoft office ( excellent Power Point is a must), ability to learn new software in a short time
- Self disciplined
- Soft character
- Loyal
- Team player
- Is able to work in a multitask fast changeable environment
- Creativity as a part of the nature is a must
- Proactive
Условия:
- 5 days per week, Saturday and Sunday are days off
- salary is discussed with a successful candidate
- annual bunus
- Office is 5-7 minutes walk from Avtozavodskaya
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).