Награды компании 0 наград из 3

Technical Support Engineer (English)

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Сменный график
Описание вакансии

Gurtam is a software developer specializing in fleet management solutions utilizing telematics and IoT technology. The company was founded in 2002 and has grown to become a world-known software provider operating solely in the field of telematics and IoT technology.

We are pleased to invite a Technical Support Specialist to provide technical support for our flagman software product - Wialon. The work involves deep immersion in the product, analytics, technical consulting and user training.

Our ideal candidate demonstrates:

  • Technical education or work experience in technical support or system administration.

  • Strong Intermediate level of English.

  • Willingness to work in shifts. Our schedule consists of day and night shifts in the following cycle: 2 days from 8 am to 8 pm / 2 days off / 2 days from 8 pm to 8 am / 2 days off.

  • Strive to learn and further provide quality advice to clients on their issues.


Tasks we are ready to entrust you:

  • Initial processing and basic analysis of incoming requests in Russian and English.
  • Consulting clients on Gurtam products and providing technical support via HelpDesk, phone, and online chat 24/7
  • Advising and assisting colleagues from other departments on technically-related questions
  • Advising clients on Gurtam products, their settings and capabilities.


We offer:

  • Medical insurance. Dental and vision plans included.
  • Paid sick leave without doctor's note. 5 days per year.
  • Free lunches in the office.
  • Family-friendly policy.
  • Corporate presents.
  • Opportunity to work from the office and home.
  • Access to 20 fully covered online therapy sessions from the first day of work.
  • Team building events. We love to work and love to have fun.
  • Financial support for participation in trainings and specialized courses.
Ключевые навыки
Customer Support
Customer Service
Technical Support
Technical Care
Техническая поддержка
Информационные технологии
Английский язык
Вакансия опубликована: 29 октября 2024, Тбилиси
Похожие вакансии
Monitoring Engineer
Новая
Нет опыта

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

TradingView
4,2 33 отзыва
Тбилиси,
сегодня
Ночной специалист службы поддержки (английский язык)
600 - 1 000
Новая
Нет опыта

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

UAB “Ansvery”
3,7 4 отзыва
Тбилиси,
4 ноября 2024
Gurtam
4,3
Очень хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
5,0
Условия труда
5,0
Коллектив
5,0
Руководство
3,0
Уровень дохода
5,0
Условия для отдыха
3,0
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 1 отзыва
100% Своевременная оплата труда
100% Удаленная работа
100% Наличие кухни, места для обеда
100% Медицинское страхование
100% Оплата больничного
100% Гибкий рабочий график
100% Компенсация питания
100% Профессиональное обучение
100% Место для парковки
100% Корпоративные мероприятия
Похожие вакансии
Support Manager (iGaming)
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Customer Support Specialist (Live Chat)
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Reactivation Agent (English)
Нет опыта
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Support Engineer / Content Operator
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Technical Support Engineer L2
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить
Опыт в разделе вакансии на Dream Job