Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 21.10.2024
59% выполнено
Есть у 1.3% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 21.10.2024
38% выполнено
Есть у 2.6% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 21.10.2024
55% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Support Engineer / Content Operator

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Сменный график
Описание вакансии

Responsibilities:

  • Performing content management tasks in various CMS systems
  • Communicating with foreign customers by phone and in messengers
  • Assisting sales team with receiving and filtering new customers’ requests
  • Tracking graphs and checking notifications from application monitoring systems
  • Interaction with technical support engineers and developers
  • Shift work schedule - 2/2 from 06:00 till 18:00 UTC and from 18:00 till 06:00 UTC, with bonuses for night hours and weekends

We expect:

  • A team member who is highly responsible, attentive, quickly learning, and able to handle multi-tasking in time-restricted situations
  • Fluent English and good communication skills
  • Experience with html at a basic level
  • Sales and marketing experience is an advantage
  • Experience working in a call center or technical support is an advantage

We can offer:

  • Competitive compensation that depends on your qualification and skills
  • Career development system with clear skill qualifications
  • Options to work remotely
  • Corporate medical insurance covering services of private and public medical centers
  • English courses online
  • Corporate parties and events for employees and their children
  • Internal conferences, workshops and meetups for learning and experience sharing
  • Gym membership compensation, corporate sport competitions (cybersport included)
  • 5 days of paid sick leave per year with no obligation to submit a sick-leave certificate
Ключевые навыки
Communication skills
Business English
HTML
Вакансия опубликована: 27 сентября 2024, Тбилиси
Похожие вакансии
VIP Customer Support Specialist
N1 INTERACTIVE Ltd
Нет опыта
B2B Customer Support Agent
1 050 - 1 250
Cryptopay
От 1 года до 3 лет
Itransition
3,7
Хорошо
72%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,2
Условия труда
4,2
Коллектив
3,6
Руководство
3,3
Уровень дохода
3,7
Условия для отдыха
3,3
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 51 отзыва
88% Своевременная оплата труда
86% Удаленная работа
73% Оплата больничного
69% Гибкий рабочий график
67% Корпоративные мероприятия
59% Система наставничества
55% Наличие кухни, места для обеда
51% Удобное расположение работы
51% Медицинское страхование
39% Профессиональное обучение
31% Оплата мобильной связи
16% Место для парковки
4% Оплата транспортных расходов
2% Корпоративный транспорт
Похожие вакансии
Technical Support Engineer (English)
От 1 года до 3 лет
Technical Support Engineer L2
От 1 года до 3 лет
Опыт в разделе вакансии на Dream Job