Support Engineer / Content Operator
От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Сменный график
Описание вакансии
Responsibilities:
- Performing content management tasks in various CMS systems
- Communicating with foreign customers by phone and in messengers
- Assisting sales team with receiving and filtering new customers’ requests
- Tracking graphs and checking notifications from application monitoring systems
- Interaction with technical support engineers and developers
- Shift work schedule - 2/2 from 06:00 till 18:00 UTC and from 18:00 till 06:00 UTC, with bonuses for night hours and weekends
We expect:
- A team member who is highly responsible, attentive, quickly learning, and able to handle multi-tasking in time-restricted situations
- Fluent English and good communication skills
- Experience with html at a basic level
- Sales and marketing experience is an advantage
- Experience working in a call center or technical support is an advantage
We can offer:
- Competitive compensation that depends on your qualification and skills
- Career development system with clear skill qualifications
- Options to work remotely
- Corporate medical insurance covering services of private and public medical centers
- English courses online
- Corporate parties and events for employees and their children
- Internal conferences, workshops and meetups for learning and experience sharing
- Gym membership compensation, corporate sport competitions (cybersport included)
- 5 days of paid sick leave per year with no obligation to submit a sick-leave certificate
Ключевые навыки
Вакансия опубликована:
16 декабря 2024,
Тбилиси
Похожие вакансии
VIP Customer Support Specialist
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
N1 INTERACTIVE Ltd
Тбилиси,
24 декабря 2024
Специалист технической поддержки Technical Support Engineer L2
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
the_covert
2 отзыва
Тбилиси,
12 декабря 2024
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 55 отзывов
84%
Своевременная оплата труда
82%
Удаленная работа
69%
Оплата больничного
65%
Гибкий рабочий график
64%
Корпоративные мероприятия
56%
Система наставничества
53%
Наличие кухни, места для обеда
49%
Медицинское страхование
49%
Удобное расположение работы
36%
Профессиональное обучение
31%
Оплата мобильной связи
16%
Место для парковки
4%
Оплата транспортных расходов
2%
Корпоративный транспорт
Похожие вакансии
Customer Support Representative
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Customer Support Specialist (English, German, Italian, French, Polish)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru