Support Service Specialist, Smartdevices
от 50 000 ₽
Нет опыта
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии
Millions of people use Smartdevices every day. On the rare occasion something doesn't work as it should, our dedicated support team is there to assist. We’re looking for attentive, tactful professionals who can respond to users and solve their problems.
If you have no prior experience, don’t worry. We provide comprehensive training on the technical aspects of the role and how our products work.
Responsibilities:
- respond to emails and chat messages;
- help users resolve issues they’re having with their Smartdevices;
- pass information on to developers and managers so they can make our product even better;
- collaborate with other departments for additional support when necessary.
Qualifications:
- familiarity with technical subjects, including various jacks and router connectivity;
- ability to structure detailed responses, showing strong analytical and logical reasoning;
- competence in navigating large volumes of information and pinpointing key details;
- are a native speaker of Arabic and have at least a B2 level of English and Russian.
Preferred qualifications:
- have expertise in customer engagement with a high level of emotional intelligence.
Benefits:
- the freedom to work remotely from any location in Russia with a stable internet connection;
- flexible work schedule of at least 40 hours per week (this may include weekends);
- stable income, from 50,000 rubles (before tax) on average at full employment. The remuneration is task-based and varies according to the number of tasks completed and goals achieved (KPI). Bonus up to 30%;
- paid online training.
Вакансия опубликована:
29 октября 2024,
Воронеж
Похожие вакансии
Специалист письменной поддержки со знанием китайского языка
40 000 - 60 000 ₽
Яндекс Команда для бизнеса
Что говорят сотрудники
Все 139 отзывов по этой специальности
Специалист технической поддержки
Москва,
октябрь 2024
Что нравится
Гибкий график, стабильные выплаты, действительно приятный коллектив
Что можно улучшить
Более прозрачные рабочие процессы, не всегда понятно, почему что и как
Специалист поддержки
Москва,
октябрь 2024
Что нравится
Удаленная работа, на этом плюсы заканчиваются, расстроен, что потратил на эту компанию время
Что можно улучшить
Команду подбора, коммуникацию между сотрудниками, не хватало системности
Специалист службы поддержки пользователей
Москва,
октябрь 2024
Что нравится
Возможность удалённой работы, гибкий график, подработка на дополнительных задачах
Что можно улучшить
Увеличить зарплату, в остальном работодатель просто шикарный
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 1 444 отзывов
97%
Удаленная работа
86%
Своевременная оплата труда
76%
Гибкий рабочий график
51%
Оплата больничного
43%
Профессиональное обучение
35%
Система наставничества
26%
Медицинское страхование
24%
Оплата мобильной связи
18%
Корпоративные мероприятия
10%
Удобное расположение работы
3%
Наличие кухни, места для обеда
2%
Компенсация питания
1%
Оплата транспортных расходов
1%
Корпоративный транспорт
1%
Место для парковки
Похожие вакансии
Специалист по работе с разовыми продажами
46 500 - 62 000 ₽
Специалист клиентской поддержки (Авиа продукт)
45 000 - 60 000 ₽
Специалист технической поддержки web-приложений
65 000 - 110 000 ₽