Награды компании 0 наград из 3

Personal Assistant

Нет опыта
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Cyber Temple LLP is an international IT company. We are developing in areas such as game development, financial technologies, and AI-based service development. Currently, our structure is represented in the USA (Miami) and Kazakhstan (Almaty).

The founder and investor of the Cyber Temple group is Alexey Nazarov. Alexey is a self-made IT entrepreneur, Forbes 30u30`21. A landmark project of Alexey is the most successful non-bank FinTech service in Kazakhstan, PayBox.money (now Freedom Pay). Later, the PayBox.money service, which had a presence in five countries and a turnover of over $1 billion per year, was successfully sold to a strategic investor, Freedom Finance Holding. Following a successful exit, Alexey and his team are now creating new international projects to achieve even greater success in the IT sector.

Job Responsibilities:

  • Organizing the work schedule, business and personal meetings, and negotiations
  • Managing the calendar of public events (exhibitions, webinars, in-person meetings)
  • Organizing negotiations, calls (preparing protocols based on meeting/meeting results and ensuring the completion of tasks)
  • Searching, gathering, and consolidating necessary information for the manager
  • Organizing trips, potential business trips for the director (hotel bookings, planning the trip’s agenda)
  • Organizing business and personal events
  • Managing household staff tasks and coordinating Family office tasks
  • Participating in the selection of household staff
  • Searching, purchasing, and organizing gifts
  • Performing various assignments for the CEO

What is important to us:

  • At least 2 years of experience as a personal assistant with similar responsibilities
  • Advanced proficiency in English (required)
  • Ability to work in a multitasking environment
  • Promptness, reliability, responsibility, attention to detail, neatness, communication skills, initiative, stress resistance, and good taste
  • Proficient verbal and written communication skills
  • Experience with documentation
  • Experience controlling the fulfillment of contractual obligations by counterparties, resolving issues with utilities and/or business center administrations, contractors
  • Proficient in MS Office (Excel, PowerPoint), Calendars, task management/tracking tools
  • Willingness to quickly learn new tools such as Miro, Jira, Gantt, etc.

What we offer:

  • Competitive salary
  • Opportunity to be part of a team from different countries in an interesting international company with stable financing
  • Opportunity for professional growth
  • Ability to contribute ideas and influence processes
  • Learn new things and develop management skills
  • Work schedule from 10:00 to 19:00 in a stylish and comfortable office in a picturesque area of Almaty
  • Comfortable dress code.
Ключевые навыки
Деловая переписка
Ведение переговоров
Организация деловых встреч
Административная поддержка руководителя
Деловое общение
Исполнение личных поручений руководителя
Английский язык
MS PowerPoint
Подготовка презентаций
Организация корпоративных мероприятий
Грамотная письменная речь
Грамотная устная речь
Управление офисами
Организация работы приемной
Сбор информации в различных источниках
Atlassian Jira
Teams
Выбор подарков
Ведение расписания руководителя
Вакансия опубликована: сегодня, Алматы
Похожие вакансии
Помощник/ассистент руководителя
от 300 000
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

MMM International Solution
Алматы,
вчера
Личный помощник руководителя/Персональный ассистент
280 000 - 450 000
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Wogau Sity
Алматы,
сегодня
Cyber Temple
3,3
Хорошо
60%
Рекомендуют
Оценки по категориям
3,0
Условия труда
4,2
Коллектив
3,2
Руководство
3,8
Уровень дохода
2,8
Условия для отдыха
2,8
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 5 отзывов
80% Удаленная работа
60% Своевременная оплата труда
20% Наличие кухни, места для обеда
20% Удобное расположение работы
20% Корпоративные мероприятия
Похожие вакансии
Ассистент Директора (бизнес и личный помощник)
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Ассистент руководителя (со знанием английского языка)
до 600 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Ассистент руководителя
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Assistant
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Бизнес-ассистент
350 000 - 400 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить