Специалист поддержки Microsoft 365 / Technical Support Manager Microsoft 365
до 150 000 ₽
От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии
We are seeking a Technical Support Manager to join our team for managing Microsoft 365 services, and providing high-quality technical support across all levels.
Tasks:
- Responsible collaboration in the provision of hardware and software;
- Administration of our Microsoft 365 services (management / integration/ Cloud Services / licence management);
- Ensuring the smooth operation of our infrastructure;
- 1st, 2nd and 3rd level support;
- Processing tickets in your own ticket system;
- Independent collaboration on current IT projects and processes;
- Expansion and maintenance of IT documentation and knowledge database.
Your profile
- You have completed training in the IT sector or have comparable professional experience;
- You have sound knowledge of Windows operating systems;
- You have experience in administration and IT support;
- You have certifications for Microsoft Office 365;
- Good organisational skills and time management;
- Fluent English language skills (min. B2).
What we offer:
- Competitive Salary (the final salary will be determined following the interview, with potential adjustments after the probation period (3 months));
- Health insurance (ДМС);
- Company-provided mobile phone and laptop;
- Hybrid work schedule options upon agreement;
- Opportunities for career advancement and experience in a large international company;
- Participation in company growth and technology initiatives;
- Employment contract in accordance with the Labor Code of Russian Federation.
Ключевые навыки
Вакансия опубликована:
19 ноября 2024,
Москва
Похожие вакансии
IT Specialist, Eurasia
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
BostonScientific
Москва,
18 ноября 2024
Technical Support Engineer (Cyprus)
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
Spotware Systems Ltd
Москва,
вчера
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 2 отзывов
100%
Своевременная оплата труда
100%
Удобное расположение работы
100%
Наличие кухни, места для обеда
100%
Оплата мобильной связи
100%
Корпоративные мероприятия
50%
Оплата больничного
50%
Гибкий рабочий график
50%
Профессиональное обучение
50%
Удаленная работа
50%
Система наставничества
50%
Медицинское страхование
Похожие вакансии
Технический специалист по облачным решениям
до 200 000 ₽
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Jira Support specialist
100 000 - 150 000 ₽
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Инженер технической поддержки (Linux, IPTV, OTT)
от 150 000 ₽
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист технической поддержки (2 линия)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист технической поддержки по конференц-системам и системам ВКС
от 120 000 ₽
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru