Награды компании 0 наград из 3

E-сommerce Customer Manager

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Key Job Responsibilities:

  • Develop and strengthen relationship with On-line retailers (Kazakhstan);

  • Monitor the achievement of sales objectives with each assigned account, identify gaps and opportunities on weekly basis and propose plans for exploiting business development activities and implement plans for remedial action;

  • Monitor 6P (assortment, availability, pricing, shelf positioning, POS materials, promotional activities, professional recommendation level) and other e-commerce KPIs (traffic, conversion, etc) execution on a weekly basis, ensure quick issues resolving. Build KPIs development plans for On-line retailers to grow mutual e-com business;

  • Ensure pricing strategy, as well as, promotions strategy to drive incremental sales volume in each assigned account;

  • Develop, prepare and implement agreed annual business plans for each assigned account consistent with overall sales volume in e-commerce channel;

  • Conduct day-to-day, as well as, annual negotiations with each assigned account.

Requirements to the candidate:

  • Minimum of 3 years of previous experience working in Customer Development\Sales in FMCG or related industries;

  • Bachelor’s Degree;

  • Profound Knowledge of e-commerce Shopper Insight (preferable);

  • Leadership Skills;

  • Proactivity in terms of business development opportunities;

  • Analytical skills;

  • Strategic thinking;

  • Strong and effective negotiations skills;

  • Effective and efficient planning and management of the budget;

  • Result oriented;

  • Stress resistance;

  • Knowledge of Google tools (Sheets, Slides, Docs) would be an advantage;

  • Upper-Intermediate English (both written and spoken).

We offer:

  • Competitive salary & benefit package;

  • Opportunities for career & professional growth;

  • Friendly working environment.

Ключевые навыки
MS PowerPoint
Google Docs
Time management
Analytical skills
Negotiation skills
Multitasking
Вакансия опубликована: 18 сентября 2024, Алматы
Похожие вакансии
Key Account Manager (FMCG company)
АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)
Новая
От 3 до 6 лет
Ice Cream Business Development Manager, East
Марс
Новая
От 3 до 6 лет
Что говорят сотрудники

Менеджер по работе с ключевыми клиентами

Алматы,
июнь 2022
Работал меньше года
3,3
Что нравится
Продукт, коллектив, свобода в действиях, доверие
Что можно улучшить
Уровень дохода, соц пакет
КОЛГЕЙТ-ПАЛМОЛИВ (КАЗАХСТАН)
3,7
Хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
3,5
Условия труда
4,5
Коллектив
4,5
Руководство
2,8
Уровень дохода
3,3
Условия для отдыха
3,8
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 4 отзывов
75% Своевременная оплата труда
75% Наличие кухни, места для обеда
75% Медицинское страхование
75% Оплата больничного
75% Гибкий рабочий график
75% Корпоративный транспорт
75% Оплата мобильной связи
50% Компенсация питания
50% Профессиональное обучение
50% Система наставничества
50% Корпоративные мероприятия
25% Удобное расположение работы
25% Удаленная работа
25% Оплата транспортных расходов