Награды компании 0 наград из 3

Специалист технической поддержки / Customer Support Specialist

от 60 000
Нет опыта
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

We are looking to hire a Customer Support Agent (no experience required/students/graduates, entry level) to assist customers with learning about the company, offered products, digital assets and assist with any incoming questions from clients, relieving their doubts and providing technical assistance.

Responsibilities of a Customer Support Specialist

  • Handling customers’ requests regarding usability and technical issues via different channels - email, live chat (ticket system).
  • Advising and informing our customers about our platform and the services we provide
  • Communicating with other departments within the company in order to resolve customers’ requests
  • Troubleshoot and report technical issues to the IT department
  • Resolving all customer issues with the goal of customer retention

Qualifications for Support Specialist

  • Fluent in written English and Russian

  • Confident PC user

  • Possess quick-thinking skills, creative problem solving

  • Emotional resilience. You are as cool as a cucumber

  • Ability to work independently with minimal supervision, while being part of a growing dynamic team

  • Ability to communicate and foster positive relationships

  • Accountability and personal organization are essential

  • Attention to details, ability to process large volumes of information and multitask

  • Knowledge about cryptocurrency and blockchain, and/or an eagerness to learn about this field is required

Who is this job suited for?

This position an excellent fit for anybody who is new to fintech and is looking to kick-start their career in this field as well as those familiar with blockchain and the industry of digital currencies.

What’s in it for you?

  • Remote work: work from home or anywhere you’d like

  • 2/2 night shifts (2 days on 2 days off), providing great work/personal life balance

  • Hone your skills in the field of high-quality international customer service

  • The opportunity to grow professionally and take on new career endeavors

Ключевые навыки
Пользователь ПК
Customer Service
Английский язык
Customer Support
Вакансия опубликована: 11 декабря 2024, Москва
Похожие вакансии
Customer support representative (English)
700 - 1 100 $
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Вовнянко Олеся Викторовна
Москва,
вчера
Junior Support Manager (Customer Service Manager)
Новая
Нет опыта
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

PUSK
5,0 33 отзыва
Москва,
3 января 2025
ТРИАТЕК
Похожие вакансии
Специалист чат-поддержки
от 60 000
Новая
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист поддержки/Саппорт/Координатор отдела
от 50 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист поддержки пользователей (Support)
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Night Support Specialist / ночной специалист технической поддержки (iGaming)
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист технической поддержки 1-ая линия (hrtech, b2b)
60 000 - 60 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить