IT Help Desk Engineer
От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии
The IT Help Desk Engineer is responsible for providing technical support to employees and customers. They will work closely with other IT professionals to resolve computer-related issues and ensure that all systems are functioning properly.
Responsibilities:
- Provide technical support to employees and customers via phone, email
- Rotational shifts (5 day working)
- Experience working on ITIL based tools like Manage Engine Service desk, FreshService etc for managing day to day work
- Understanding of SLA’s
- Diagnose and resolve computer hardware and software issues
- Document and track IT helpdesk tickets
- Escalate complex issues to senior IT staff
- Train and mentor new IT helpdesk technicians
- Stay up-to-date on the latest IT technologies and trends
Qualifications:
- Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field
- 3+ years of experience in providing technical support to end users
- Proficient in Microsoft Windows operating systems
- Familiarity with other software applications, such as Microsoft Office Suite and web browsers
- Excellent communication, problem-solving, and customer service skills
- Ability to work independently and as part of a team
- English C1-C2 to be able to communicate with HQ colleagues (Global Noventiq)
Benefits:
- Work in an international and leading IT company (more than 25 years on the market);
- Full social package, 3 paid days off, paid day off on birthday;
- Remote work format
- Flexible schedule, which allows you to start your working day 1 hour earlier or later (9:00 - 18:00);
- Payment for training and certification within the required competencies;
- Paid parental leave for fathers
- Working day reduced by 1 hour on Friday
- VHI program and English language learning according to the Company’s conditions and others
Ключевые навыки
Вакансия опубликована:
вчера,
Алматы
Похожие вакансии
IT Specialist
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
Метсо Казахстан
1 отзыв
Алматы,
2 января 2025
IT HelpDesk L2 Engineer
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
Неткрэкер Текнолоджи Казахстан
6 отзывов
Алматы,
2 января 2025
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 5 отзывов
100%
Своевременная оплата труда
100%
Удобное расположение работы
80%
Медицинское страхование
60%
Профессиональное обучение
60%
Корпоративные мероприятия
60%
Наличие кухни, места для обеда
40%
Удаленная работа
40%
Оплата мобильной связи
40%
Гибкий рабочий график
20%
Место для парковки
20%
Оплата больничного
20%
Оплата транспортных расходов
20%
Корпоративный транспорт
20%
Система наставничества
Похожие вакансии
Инженер 2 категории
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Инженер направления IDM (Pre-Sale инженер)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru