Награды компании 0 наград из 3

Business Assistant (Dubai)

до 3 000 $
От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

We are seeking a highly organized and proactive Personal Assistant to provide exceptional support to the company Owner. This role focuses primarily on business-related tasks (95%) with occasional personal assignments (5%). The ideal candidate is resourceful, detail-oriented, and thrives in a dynamic, fast-paced environment.

Responsibilities:

  • Documentation: Manage and organize agreements, reports, and presentations;

  • Meetings: Attend calls and meetings, take detailed notes, and track follow-ups;
  • Confidentiality: Handle and protect sensitive information with discretion;
  • Scheduling: Coordinate schedules, appointments, and daily activities;
  • Support: Assist with ad-hoc tasks and projects as required.
Requirements:
  • Experience: 3+ years as a Personal Assistant;

  • Languages: Proficiency in English and Russian (C1 level or higher);
  • Skills:
  1. Outstanding organizational and time management abilities;

  2. Strong multitasking and attention to detail;

  3. Proven experience handling sensitive and confidential information.

  • Mindset: Proactive, resourceful, and solution-oriented;

  • Adaptability: Ability to perform under pressure and adapt to changing priorities.

Conditions:
  • decent remuneration;
  • full-time work in Dubai;
  • cooperation format - office (within the UAE);
  • the successful candidate will work closely with the investor and founder to ensure the smooth running of the business;
  • working hours from 10:00-19:00.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​This position is perfect for someone who thrives on variety, excels at managing multiple priorities, and values efficiency. If you’re ready to take on a dynamic, rewarding role in a vibrant international setting, we want to hear from you!

We are currently looking for a Personal Assistant for the owner of an IT company. The position is based in our Dubai office, with relocation and accommodation support provided.

Ключевые навыки
Business Development
Business English
Hebrew
Вакансия опубликована: 13 января 2025, ОАЭ
Похожие вакансии
Бизнес ассистент (Дубай)
до 2 200 $
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

I&G Assistance
4,9 5 отзывов
ОАЭ,
сегодня
Business assistant
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

BUSINESS & CAREER
ОАЭ,
14 января 2025
Kesmaty
4,5
Очень хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
5,0
Условия труда
5,0
Коллектив
5,0
Руководство
4,5
Уровень дохода
3,5
Условия для отдыха
4,0
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 2 отзывов
100% Корпоративные мероприятия
100% Гибкий рабочий график
100% Профессиональное обучение
100% Своевременная оплата труда
100% Удаленная работа
100% Наличие кухни, места для обеда
100% Медицинское страхование
100% Оплата больничного
50% Удобное расположение работы
50% Место для парковки
50% Система наставничества
Похожие вакансии
Ассистент руководителя
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Менеджер по продажам элитной недвижимости в ОАЭ (г. Дубай)
3 000 - 8 000 $
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Executive Assistant to CEO (Digital)
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Sales Business Consultant
от 2 000 $
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Sales manager B2B (Dubai)
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить