Награды компании 1 награда из 3
Забота о сотрудниках Получена: 11.09.2024
100% выполнено
Есть у 1.3% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 03.10.2024
46% выполнено
Есть у 2.6% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 18.09.2024
98% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Digital Marketing Manager

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Job Summary:

Bausch + Lomb Vision Care is seeking a highly skilled and experienced Digital Manager with expertise in marketing and brand management who aspires to grow into a Head of Marketing role, leading and executing a 360-marketing strategy. The ideal candidate will oversee the strategic planning and execution of all online marketing activities, manage a team and also work as an individual contributor. The candidate must be willing to work in highly regulated markets like medical devices.

Key Responsibilities:

  • Developing a digital strategy for brands;
  • Strategize, plan and execute all online marketing activities;
  • Develop and evolve the company's digital marketing ecosystem, which includes CDP MindBox, two consumer and ECP websites, a mobile app, multiple landing pages, a loyalty program, direct communications, etc.;
  • Drive audience growth and engagement across all platforms;
  • Lead digital marketing initiatives, driving consumer and ECP acquisition and retention;
  • Collaborate with cross-functional teams to ensure all relevant organizational goals and implications are factored into marketing projects;
  • Manage and provide support to 2 reports;
  • Ensure e-commerce excellence.

Qualifications and Requirements:

  • At least 3 years of experience as a product manager;
  • Minimum of 5 years of experience in digital marketing, brand management, and team management;
  • Education or equivalent experience, preferably in marketing or a related field;
  • Understanding of highly regulated markets like medical devices;
  • In-depth knowledge of digital marketing strategies and tools;
  • Strong analytical skills and data-driven decision-making;
  • Excellent communication and interpersonal skills;
  • Ability to work collaboratively with cross-functional teams;
  • Proficiency in project management tools;
  • Extensive knowledge of Brand Management, Marketing and Digital Marketing tools, including Email-marketing, OLV, SEO, SEM, SMM, Google Analytics, etc.;
  • Solution-oriented approach.

​​​​​​
Вакансия опубликована: сегодня, Москва
Похожие вакансии
Digital marketing manager
Авексима
Новая
От 1 года до 3 лет
Brand Manager (БАД)
Ventra
Новая
От 1 года до 3 лет
Bausch + Lomb
4,0
Очень хорошо
65%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,5
Условия труда
4,3
Коллектив
4,0
Руководство
4,2
Уровень дохода
3,8
Условия для отдыха
3,2
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 23 отзывов
96% Своевременная оплата труда
96% Медицинское страхование
91% Оплата мобильной связи
78% Оплата больничного
70% Корпоративный транспорт
57% Корпоративные мероприятия
52% Профессиональное обучение
48% Удобное расположение работы
43% Система наставничества
35% Удаленная работа
35% Наличие кухни, места для обеда
30% Оплата транспортных расходов
13% Гибкий рабочий график
13% Компенсация питания
13% Место для парковки
Похожие вакансии
Lead Marketing Manager
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Marketing Lead (e-commerce)
От 3 до 6 лет
Field Marketing Manager
100 000 - 265 000
От 3 до 6 лет