Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 11.09.2024
88% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 13.11.2024
62% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 11.09.2024
88% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Trainee in commercial department (E-commerce D2C)

Нет опыта
Стажировка
Полный день
Описание вакансии

Responsibilities:

  • Fulfillment of the company's commercial goals:

Assistance in the implementation of shipments to the operating partner, the introduction of shipping prices into the system, the search for goods)

Assistance in working on sales to end customers (checking prices on brandshops + sites of other distribution channels)

Assistance in preparing a forecast of shipments and the need for goods with a horizon of 12 months (preparation of the necessary information for analytics of demand)

  • Monitoring the business performance of the partner:

Assistance in inventory management of online stores

Assistance in monitoring the turnover of goods in the partner's warehouse

  • Formation of assortment policy:

Regular updating of the assortment on the websites of branded online stores

Monitoring the site for outdated irrelevant product cards

  • Coordination of internal and external document flow with partners:

Assistance in working with the internal document system Directum

  • Reporting

Preparing and conducting presentations on the work done (in Russian and English)

Requirments:

  • Excel & PPT: Advanced User
  • English - Upper - Intermediate and higher;
  • Analytical skills;
  • Good communication and negotiation skills
  • Critical thinking and analysis, ability to work independently;
  • Proactivity, initiative;
  • Multitasking and exceptional attention to details.

Conditions:

  • We care about you: paid internship, flexible start and end of the work day, hybrid format (3 days offline/ 2 days online), fruit days and fresh orange juice in the kitchen, corporate food card (more than 100 restaurants and food delivery at home).

  • We are glad to see you from the first day: buddy to support for new employee, individual employee introduction plan, mentor for the whole internship program.

  • We like to develop and grow: free English lessons with our partner Education First, online/offline trainings and workshops all year round, free access to the library resources MyBook, workshops on presentation skills SEB Talks, communication with colleagues from other countries and international opportunities.

  • We like to rest together: 14 days annual leave for 6 months, club of interests (support of employees’ hobbies), running club, hatha yoga twice a week, corporate events, breakfast with general manager.

  • We like to delight our employees: gifts for the holidays, discount on our products and partner’s products, moreover we take part in charity projects and support our volunteer employees.

​​​​

Ключевые навыки
Английский язык
Работа в команде
MS PowerPoint
Ведение отчетности
MS Excel
E-Commerce
D2C
ORM
Электронная коммерция
Грамотный русский язык
Работа с большим объемом информации
Анализ ассортиментной линейки
Ориентация на результат
Многозадачность
Microsoft Office
Желание обучаться
Английский язык (Upper-Intermediate)
Аналитическое мышление
Навыки презентации
Уверенный пользователь MS Office
Высокие коммуникативные навыки
Вакансия опубликована: 29 октября 2024, Москва
Что говорят сотрудники
Все 4 отзыва по этой специальности

Стажер отдела продуктового маркетинга

Москва,
август 2024
Работаю 1-2 года
4,3
Что нравится
Свобода в выборе рабочего графика, поддержка сотрудников, отзывчивый коллектив
Что можно улучшить
Попасть в штат после стажировки возможно только, если уже имеющийся штатный сотрудник уволится с желаемой должности

Sales and Marketing Director

Москва,
июль 2024
Работаю больше 10 лет
4,8
Что нравится
Компания предоставляет возможности для профессионального и личностного развития (в том числе на глобальных рынках), предлагает интересные проекты и поддерживающую среду (менторинг, коучинг и наставничество).
Что можно улучшить
Условия труда: дополнительные переговорки в офисе, дополнительные пространства для общения команд в офисе.

E-commerce trainee

Москва,
март 2024
Работал меньше года
4,2
Что нравится
Качественная продукция, дружный коллектив, удобное расположение офиса, корпоративная культура, гибридный график и гибкое начало рабочего дня
Что можно улучшить
Возможности для роста
Tefal
Открытый работодатель
4,4
Очень хорошо
93%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,7
Условия труда
4,7
Коллектив
4,5
Руководство
4,1
Уровень дохода
4,5
Условия для отдыха
3,8
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 87 отзывов
93% Своевременная оплата труда
75% Оплата больничного
71% Удобное расположение работы
71% Наличие кухни, места для обеда
69% Корпоративные мероприятия
66% Медицинское страхование
63% Удаленная работа
60% Компенсация питания
60% Профессиональное обучение
54% Гибкий рабочий график
54% Оплата мобильной связи
46% Система наставничества
22% Оплата транспортных расходов
18% Место для парковки
15% Корпоративный транспорт
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить