Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 17.01.2025
60% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 17.01.2025
85% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 14.09.2024
97% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

General Director / Business Unit Manager

Более 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Position in international company with head office in Malaysia. The company has been operating in the Russian Federation since 1994 and occupies one of the leading positions in the market of services for the oil industry.

KEY RESPONSIBILITIES:

  • Manage the financial and business activity of the Company, organize the effective cooperation between departments of the Company for business targets realization.
  • Make timely decisions concerning the financial and business activity of the Company within the limits given by the Russian legislation and the Charter of the Company. Delegate separate activities to other employees of the Company.
  • Present Company interests in the RussianFederation, sign contracts and agreements within the limits given by the Charter of the Company and carry out other legal actions on behalf of the Company.
  • Manage and handle the property of the Company including its monetary assets within the limits given by the Russian legislation and the Charter and Procedures of the Company.
  • Make, review and evaluate financial plans for organizational requirements. Submit to the management all accurate financial data information that is supported by evidence as per requirements.
  • Identify market conditions and market trends and prepare the Company for future - including improvements to the existing processes, identify and recruit talent with the relevant skill sets and improvements to the existing systems.
  • Identify competitive business opportunities. Identify and expand new potential markets of rendering services and sales markets.
  • Monitor business environment to keep abreast of changes in market place that impact on the Company. Conduct feasibility study and financial evaluation for its validity. Rank the opportunities of the Company in the RF according to the established parameters to facilitate the decision making on the choice of business to pursue. Evaluate organizational readiness and conduct risk management and business model and present the business proposal to the management.
  • Initiate, develop and implement initiatives to improve company’s profitability and growth in response to market and industry trends; competitors’ activities and customers’ needs. Analyze internal reporting data to work out effective and successful business development strategies and tactics.
  • Take part and responsible in the recruitment of personnel for the business unit.
  • Meet business goals set by the top-management and make efforts and motivate staff to exceed the key goals.
  • Uphold and maintain the Company policies and procedures and control that the Company’s employees strictly comply with it.
  • Actively promote and ensure that the Company’s employees strictly comply with QHSE legislation of the Russian Federation and internal QHSE procedures of the Company.
POSITION SPECIFICATIONS:
Qualifications:
  • Bachelor’s / Master’s Degree / Diploma etc)

Working Experience:
Minimum of 10 years’ experience in oil production company, oilfield service or trading company in oil and gas industry, working experience in foreign company is desirable

Other requirements:
▪ Having high business acumen and financial drive
▪ Knowledge of financial planning and budgeting
▪ Excellent negotiation skills
▪ Proficiency in English language;
▪ Leadership and organizational skills
▪ Goal-oriented, active, responsible, capable to build a team

Вакансия опубликована: 15 января 2025, Москва
Похожие вакансии
Investment director
Новая
Более 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Mettmann Public Company Limited
Москва,
вчера
Head of Business Development
700 000 - 900 000
Новая
Более 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Наталья Мирская
Москва,
15 января 2025
Cornerstone Russia
4,0
Очень хорошо
82%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,2
Условия труда
4,5
Коллектив
4,4
Руководство
3,6
Уровень дохода
3,5
Условия для отдыха
3,8
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 17 отзывов
71% Удобное расположение работы
59% Своевременная оплата труда
41% Корпоративные мероприятия
35% Система наставничества
29% Удаленная работа
29% Гибкий рабочий график
24% Наличие кухни, места для обеда
18% Профессиональное обучение
18% Медицинское страхование
6% Оплата транспортных расходов
6% Оплата мобильной связи
6% Компенсация питания
Похожие вакансии
Back-office director in an investment company in Cyprus
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Директор в практику операционной эффективности (Консалтинговая компания)
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Директор по развитию продаж
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Директор по развитию бизнеса
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Директор по корпоративному управлению
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить