Награды компании 0 наград из 3

Guest Support / Customer Experience Specialist

24 000 - 30 000
От 1 года до 3 лет
Частичная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

A company specializing in Airbnb short-term rental management in Vancouver (Canada) is looking for a Guest Support Specialist (fully remote job). In the past year, we have been maintaining more than 100 units and have had over 5000 guests.

Job description:

We provide 24/7 Guest Support online and over the phone. You will be in communication with the guests during your 8-hour shift, responding to inquiries, coordinating with the Cleaning Team, etc.
We're looking for someone to work on Fridays and Saturdays!

Responsibilities:

  • Handle all inquiries, consultations, and bookings
  • Control check-in, check-out, key exchanges
  • Provide information, 24/7 guest assistance (within your shift)
  • Create listing descriptions and guests' instructions as needed
  • Interact with guests and Airbnb regarding their reservations
  • Work closely with the Cleaning Team and Handyman
  • Perform customer support for the users of our pricing management software

Requirements:

  • MUST:
    - High level of writing and speaking English
    - Ability to manage unusual situations without explicit instruction
    - Creative problem-solving
    - The doer personality
    - Loads of empathy, patience, and a positive approach
    - Analytical mindset
    - Confident computer user
  • Preferable:
    - Bachelor or equivalent in Linguistics, Education
    - Experience working in the travel business
    - Experience working with Airbnb
    - Experience working remotely

We offer:

  • Work in the young, ambitious, and professional team
  • Shift's schedule: 9:00–17:00 Vancouver time (20:00–04:00 Moscow Time)
  • Monthly payments in cryptocurrency
  • The salary is 3000 RUB per shift (you will work mostly on Fridays and Saturdays)
  • Working under a Job Subcontract
  • Fully remote job

How to apply:

Please include a brief cover letter with your application explaining why you want this job, also let us know where you are located.

Applications without a cover letter won't be taken into consideration.

Ключевые навыки
Customer Support
Fluent English
Английский язык
Multitasking
Organization Skills
Analytical skills
Creativity
Administrative Support
Creative Writing
Customer Service
Копирайтинг
Copywriting
Hospitality
Вакансия опубликована: вчера, Санкт-Петербург
Похожие вакансии
Специалист отдела телемаркетинга
30 000 - 32 000
Новая
Нет опыта
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

UFirst
3,8 203 отзыва
Санкт-Петербург,
сегодня
Support Manager / Оператор чата
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Peter Partner
4,9 12 отзывов
Санкт-Петербург,
вчера
Pre-Interviews
Похожие вакансии
Специалист на первую линию работы с клиентами
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Ночной специалист техподдержки (со знанием английского языка)
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Страховой специалист
5 000 - 100 000
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист отдела контроля качества
от 22 500
Новая
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист поддержки пользователей (Telegram, Help Desk)
до 30 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить