Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 18.10.2024
0% выполнено
Есть у 1.3% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 18.10.2024
0% выполнено
Есть у 2.5% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 18.10.2024
0% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Hospitality Software IT Specialist

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

HRS Hotel Restaurant Systems is the company with an excellent reputation for service. With a team of experts, HRS is a leading supplier of IT solutions for the hospitality industry.

We offer a wide range of innovative solutions, including Property Management, POS, Spa & Guest Activities, Business Analytics, Payment Gateway, Mobile Applications, Channel Manager, Online Distribution Services, Finance and HR Systems, Passport Scanning & Recognition, plus much more.

About the role


You will join our growing development team implementing and offering support on the HRS-wide portfolio of products to hospitality-related companies. The ideal candidate will be ambitious, customer oriented, passionate about digital transformation within the hospitality industry through innovative technologies and software.

Requirements

  • IT background preferable.
  • Strong foundation in networks (OSI model), Linux and Windows OS
  • Databases (PostgreSQL), fluent in writing SQLs
  • Familiar with REST and GraphQL APIs, experience in Postman

What you will be doing

  • Software testing
  • Provide remote support for IT products, QA skills advantageous.
  • Ensure accurate and timely updates of logged support issues on the in-house call logging system.
  • Research and test problems to confirm, isolate and identify root cause and propose/document resolutions/future mitigation
  • Assist with the occasional implementation, testing and writing of documentation
  • Test and troubleshoot new versions prior to release.
  • Prioritize numerous issues of varying severity & service levels and deal with them accordingly.
  • Log and manage support cases with 3rd parties.

Language requirements:

  • English, both written and spoken, B1-C1 level

What we offer

  • Multinational enthusiastic environment.
  • Medical insurance
  • Motivating remuneration package.
  • Wide opportunities for professional growth within our fast-growing company;
  • Remote/flexible working
Ключевые навыки
SQL
OSI
PostgreSQL
Linux
Windows Os
Postman
REST
GraphQL
Вакансия опубликована: вчера, Москва
Похожие вакансии
IT Support analyst (L2)
Ок Софт
Новая
От 3 до 6 лет
Можно удаленно
IT Support Engineer
Lev Haolam Judea and Samaria LTD
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
HRS
4,0
Очень хорошо
88%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,3
Условия труда
4,4
Коллектив
3,8
Руководство
4,0
Уровень дохода
4,0
Условия для отдыха
3,3
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 6 отзывов
100% Своевременная оплата труда
83% Корпоративные мероприятия
67% Удаленная работа
67% Медицинское страхование
50% Удобное расположение работы
50% Наличие кухни, места для обеда
33% Оплата больничного
33% Гибкий рабочий график
33% Профессиональное обучение
17% Оплата транспортных расходов
17% Оплата мобильной связи
17% Система наставничества
Опыт в разделе вакансии на Dream Job