Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 22.11.2024
0% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 22.11.2024
0% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 22.11.2024
0% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

People Partner Kazakhstan

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Only СVs in English will be accepted for consideration.

Responsibilities:

  • Support implementing People Strategies & Plans that attract, develop and retain employees to support the organizational short- and long-term business needs to drive competitive advantage
  • Partner up with business leaders to leverage engagement and organizational needs
  • Execute the talent acquisition process at local level and lead orientation and the onboarding process
  • Cascade Global Talent and Learning Agenda in the market
  • Ensure Performance and Talent Management drive the achievement of business goals through objective and development plan setting, performance calibration and talent development
  • Coordinate internal communication processes for news around people and organization,
  • Provide consultancy and support to the respective business account managers regarding HR systems, processes and policies, promote the use of the HR tools
  • Act as an People consultant for employees
  • Executing daily and periodically HR Admin & Reporting activities and supporting projects, such as:
    • Coordination of medical insurance (contracts, addendums, consultations)
    • Maintaining the Workday, Global People System, and 1C up to date.
    • Preparing monthly reports for service providers, coordinating with all participants in the payment process for services (including incentives, leave balance, pension etc)
    • Keeping internal HR procedures updated according to local legislation and company policies, contribute to their consistency across all operating units as well as SOX controls preparation
    • HR vendors contracts management (tenders, track, updates)

QUALIFICATIONS

  • Bachelor's degree preferably from HR, Social Sciences, Business Administration, Industrial or Management Engineering and other related departments,
  • Min. 5 years of experience in Human Resources processes, experience in recruitment, training & development, business partnership is a must
  • Fluent in written and spoken English, Kazakh, and Russian with excellent communication skills
  • Effective communication, interpersonal and coordination skills to work in a multicultural environment
  • Problem solving skills to be able to work in a multi-task environment
  • Strong analytical thinking skills with excellent process management
  • Open minded, creative and eager to for self-development
  • Labor legislation of the Republic of Kazakhstan, regulatory legal acts, the process of maintaining and managing personal files of employees, registration of pensions, maintaining workbooks and concluding employment contracts with experience in 1C system
  • Good knowledge of MS Office applications and data management skills

The company offers:

Official employment

Social guarantees according to labor legislation

Vacation and paid sick leave

Development within the Global company

Gifts for holidays

Compensation for lunches

Discount when purchasing products

Вакансия опубликована: 6 ноября 2024, Алматы
Похожие вакансии
People & Culture Specialist (Sales)
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

JTI Kazakhstan
4,1 131 отзыв
Алматы,
вчера
HR Manager HR Business Partner
от 700 000
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Stella Kazakhstan
2,8 1 отзыв
Алматы,
сегодня
AVON
4,6
Очень хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,8
Условия труда
4,5
Коллектив
4,5
Руководство
4,5
Уровень дохода
4,8
Условия для отдыха
4,7
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 6 отзывов
100% Удобное расположение работы
83% Профессиональное обучение
67% Система наставничества
67% Удаленная работа
67% Своевременная оплата труда
50% Гибкий рабочий график
50% Корпоративные мероприятия
50% Наличие кухни, места для обеда
33% Компенсация питания
33% Медицинское страхование
17% Оплата больничного
17% Место для парковки
17% Оплата транспортных расходов
17% Корпоративный транспорт
Похожие вакансии
Advanced staff (Payroll Accountant) (People Advisory Services Group)
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Junior HR Business Partner /Jn HR BP
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Office Manager (Almaty, Kazakhstan)
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Partner Sales Manager
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Директор по продажам (Казахстан, Алматы)
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить