Дежурный менеджер/Duty Manager
от 130 000 ₽
От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии
General responsibilities:
- act as support to all operational areas
- prepare for the flow of arrivals and departures through out the day
- know the functions of the day, occupancy of the day, VIPs visiting the hotel (staying in the hotel or in outlets)
- meet and greet all VIPs arriving, departing or staying in the hotel or visiting the hotel
- accommodate all guest requests expediently and courteously and follow up with the relevant department to ensure completion
- report all guest opportunities with accurate details, history of guest, record of conversation between employee and guest
- resolve all guest opportunities not only to guest satisfaction but to the level of guest engagement
- maintain complete knowledge of hotel feature, services, hours of operations, room rates, special promotions, packages, local events, thorough knowledge of the country
- reporting defects, feedbacks, guest opportunities, VIP arrivals, VIP departures, VIP agenda, VIP preferences to GT.
- maintain a record (log book) of handover and enter all relevant information for the day
- complete walk through. Any maintenance required must be reported and followed up in a timely manner
- work closely with LPD on emergency situations
- live and promote RC Philosophy & Standards
General requirements:
- fluent English and Russian (written & oral)
- higher Diploma
- hotel Business experience in the management position is a must
Conditions:
- Vacation, sick leave paid
- Medical & Life insurance
- Complimentary employee meals
- Career opportunities
Вакансия опубликована:
5 ноября 2024,
Москва
Похожие вакансии
F&B Manager
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
DoubleTree by Hilton Moscow Vnukovo Airport
10 отзывов
Москва,
вчера
Старший менеджер по продажам в туристическом сегменте
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
Novotel Adagio Ibis Moscow Kievskaya
9 отзывов
Москва,
вчера
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 104 отзывов
94%
Своевременная оплата труда
87%
Наличие кухни, места для обеда
86%
Удобное расположение работы
84%
Медицинское страхование
80%
Оплата больничного
65%
Корпоративные мероприятия
63%
Профессиональное обучение
45%
Система наставничества
42%
Гибкий рабочий график
36%
Компенсация питания
24%
Корпоративный транспорт
15%
Оплата транспортных расходов
11%
Оплата мобильной связи
6%
Место для парковки
1%
Удаленная работа
Похожие вакансии
Ночной менеджер / Night Manager (новый отель 5* в Хамовниках)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Дежурный менеджер службы приема и размещения
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Ticketing and Business Travel Manager
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Менеджер по продажам группового сегмента и мероприятий
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Заместитель руководителя номерного фонда (Housekeeping manager)
от 140 000 ₽
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru