Награды компании 0 наград из 3

HR Admin Specialist

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

We are looking for an experienced HR Admin to manage and oversee the HR operations of our Kazakhstan office,
If you’re passionate about creating efficient processes and providing support for employees and management, we’d love to hear from you!

Challenges that await you:

  • Manage and oversee the full cycle of HR administration in compliance with Kazakhstan’s labor laws.
  • Develop and update internal regulatory documents, including labor regulations and personnel policies, ensuring alignment with legal requirements.
  • Ensure adherence to labor legislation and provide guidance to employees and managers on HR processes and labor law.
  • Maintain staffing schedules, track personnel changes, and automate HR documentation processes.
  • Provide migration support by assisting with residence permits, migration registrations, and ensuring compliance with documentation deadlines.
  • Oversee voluntary health insurance (VHI) processes, including contracts, renewals, and employee enrollments.
  • Organize and manage service agreements and company events

What makes you a great fit:

  • At least 1 year of experience in the same or a similar role
  • Expert knowledge of Kazakhstan’s labor legislation.
  • Proficiency in migration law.
  • Experience with 1C: ZUP (HR and Payroll software).
  • Strong organizational and communication skills.
  • Attention to detail and the ability to meet deadlines.

Our ways of working:

  • Innovative Spirit: A commitment to creativity and groundbreaking solutions
  • Honest Feedback: valuing open, transparent communication
  • Supportive Team: a strong, collaborative community
  • Celebrating Achievements: recognizing our wins together
  • High-Tech Environment: a team full of smart and revolutionary people who date to challenge the status quo of incumbent finances

Our Benefits:

  • Relocation support to Kazakhstan with full visa & permit support to the employee and family
  • Flexible work from one of our offices or remote
  • Healthcare Coverage
  • Education Budget: Language lessons, professional training and certifications
  • Wellness Budget: Mental health and fitness activity reimbursements
  • Vacation policy: 20 days of annual leave, full paid sick leave

Ключевые навыки
Трудовое право
Миграционное право
Автоматизация документооборота
Вакансия опубликована: вчера, Алматы
Похожие вакансии
HR Generalist
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Asstra Almaty
Алматы,
сегодня
Human Resources Specialist
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)
Алматы,
вчера
MX CREDIT SYSTEMS (ЭМЭКС КРЕДИТ СИСТЕМС)
нет отзывов
0%
Рекомендуют
Похожие вакансии
HR менеджер
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
HR Generalist
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Старший специалист по персоналу
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Head of HR Administration
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
HR Generalist в IT-компанию
до 400 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить