Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 04.10.2024
87% выполнено
Есть у 1.3% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 04.10.2024
73% выполнено
Есть у 2.6% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 04.10.2024
88% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Senior Brand Manager (Laundry&Home Care category)

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Responsibilities:

  • Preparation & implementation of a yearly marketing plan for the brand (based on the international strategy and activities developed in terms of new product
  • Obtaining and analysis of all relevant market information concerning the brand (market shares, shares of voice, consumer attitudes, brand awareness/usage, competitors’ activities, etc…)
  • Proposal, implementation and analysis of all necessary market research activities for the brand and the related projects, together with Market research team
  • Manage product portfolio considering lines and SKU’s performance analysis
  • Evaluation and preparation of recommendations regarding projects (relaunches, new products) related to brands and their implementation
  • Preparation of the detailed planning on brand and product level
  • Control of the P&L of brands and its products, regularly controlling Retail Prices, Cost of Goods and Contribution Margins
  • Representing brand towards the Advertising Agency, implementing with them all necessary advertising actions:
  • Preparation, presentation and follow-up of yearly media-briefings
  • Implementation and control of individual media campaigns
  • Managing the process of preparation of Russian advertising material for the brand (ATL & BTL materials)
  • Obtaining of relevant information and strategic advice from the agency
  • Control of agency-related costs
  • Development and produce POS materials for the brands
  • Participation in the meetings with Sales division, Trade Marketing etc.

Requirements:

  • Higher education (marketing, economics)
  • Relevant experience in marketing is required (5 years min)
  • Strong analytical skills
  • Communicative, helpful, team-oriented
  • Strong Excel & Power Point knowledge

Salary&Benefits:

  • Compensation depends on experience and will be discussed individually (fix+bonus).
  • Medical insurance
  • Life insurance
  • Lunches
  • Extended paid vacation (31 calendar days per year)
  • Opportunities for development within the company
  • Friendly, professional team
Вакансия опубликована: сегодня, Москва
Похожие вакансии
Старший Бренд-менеджер / Senior Brand Manager
Премьер-продукт
Новая
От 3 до 6 лет
Старший Бренд Менеджер BIOMED
SPLAT
Новая
От 3 до 6 лет

Junior Brand Manager

Москва,
май 2024
Работаю 1-2 года
3,7
Что нравится
Оплата питания обед.ру, коллектив, возможности роста, командировки
Что можно улучшить
Процессы, уровень заработной платы, корпоративную култиуру(корпоративы, активности), офис

Junior brand-manager

Москва,
сентябрь 2022
Работал 3-5 лет
4,3
Что нравится
Отличная подготовка специалистов, захватывающие проекты, сильная правильная структура и отточенные процессы.
Что можно улучшить
Отсутствует баланс отдыха и работы, ненормированный рабочий день.

Младший бренд-менеджер

Москва,
август 2022
Работал больше 10 лет
3,5
Что нравится
Близость к дому, офис в центре, удобный офис, приятные в общении коллеги
Что можно улучшить
Программу развития сотрудников, зарплату
LAB Industries
3,9
Хорошо
76%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,4
Условия труда
4,3
Коллектив
3,8
Руководство
3,6
Уровень дохода
3,8
Условия для отдыха
3,4
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 294 отзывов
93% Своевременная оплата труда
67% Оплата больничного
56% Медицинское страхование
54% Компенсация питания
53% Удобное расположение работы
52% Оплата мобильной связи
50% Наличие кухни, места для обеда
46% Профессиональное обучение
40% Корпоративный транспорт
40% Корпоративные мероприятия
35% Удаленная работа
32% Система наставничества
26% Оплата транспортных расходов
23% Гибкий рабочий график
21% Место для парковки