Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 07.01.2025
0% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 07.01.2025
0% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 07.01.2025
0% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Technical Support Engineer

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Only CVs in English are accepted

Responsibilities:

Receiving, registering and further transferring (if necessary) Client requests to other departments or escalating requests (calls, email, chat, requests via the website)
• Providing complete and reliable information in the shortest possible time.
• Technical support for the Client on the SHE equipment (industry automation, secure power)
• Representing the company, sending questionnaires, technical specifications and other publicly available technical documents and other general information, providing technical information on the product (dimensions, technical characteristics, supported functionality) at the request of Clients.
• Provision and selection of a current offer to replace equipment discontinued from sale or production by competitors.
• Working with the Client database (data collection, promotion of tools for working with Clients), updating data in bFO daily
• Interaction with other divisions of the company in order to obtain information necessary for provision to the Client.
• Identifying Sales Opportunities and Creating Leads Opportunity
• Monitoring, updating, creating articles in Knowledge base (FAQ)
• Analyzing your daily activities and making suggestions to your manager on how to improve processes.
• Informing management if problems arise (both internally and externally) that prevent a satisfactory response from being provided to the Client (failure to meet deadlines, insufficiently informative response)
• Compliance with the rules and regulations of labor protection, safety, industrial and labor discipline, internal labor regulations and informing management of all violations, warning management about the occurrence of possible factors that may threaten the safety of employees, disrupt the work process and cause damage to the company.
• Carrying out other orders from the manager within the framework of the work of the Customer Support Center (CSC)

Required experience, education and skills :

  • Bachelor degree in electrical engineering or automation
  • Knowledge of English, Russian and Kazakh
  • Minimum 3 years of experience
  • Ability to listen to the Client and analyze the information provided.
  • Business writing and telephone communication skills
  • Communication skills and politeness
  • Stress Resistance and Conflict Management
  • Ability to analyze Client requests by degree of criticality, set priorities.
  • Knowledge of basic PC programs and the Microsoft package Office
  • Knowledge of fundamental electrical engineering and technical knowledge in the relevant field is must
Ключевые навыки
Engineering
Английский язык
Communication skills
Вакансия опубликована: сегодня, Алматы
Похожие вакансии
Wireless Engineer
Новая
Более 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Хуавей Текнолоджиз Казахстан
3,9 5 отзывов
Алматы,
вчера
Customer Support Manager
Новая
От 3 до 6 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Спортион эй эм (Sportion TM)
Алматы,
сегодня
Что говорят сотрудники

Начальник отдела Энергетика

Алматы,
ноябрь 2023
Работал 3-5 лет
3,3
Что нравится
Сильный маркетинг в реальном применении. Отличное оборудование
Что можно улучшить
Взаимодействие между руководством и средним менеджментом
Шнейдер Электрик
4,1
Очень хорошо
80%
Рекомендуют
Оценки по категориям
5,0
Условия труда
4,3
Коллектив
3,9
Руководство
3,9
Уровень дохода
3,9
Условия для отдыха
3,5
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 10 отзывов
100% Наличие кухни, места для обеда
100% Своевременная оплата труда
100% Оплата больничного
80% Медицинское страхование
80% Корпоративные мероприятия
70% Профессиональное обучение
70% Удобное расположение работы
60% Оплата мобильной связи
50% Корпоративный транспорт
50% Гибкий рабочий график
50% Компенсация питания
40% Удаленная работа
40% Место для парковки
30% Система наставничества
30% Оплата транспортных расходов
Похожие вакансии
Customer Support Associate
Новая
От 3 до 6 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Customer Support Supervisor
Новая
От 3 до 6 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Sales Admin (Sales Support specialist)
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист/Инженер по подбору контрольно-измерительного оборудования
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
IT Help Desk Engineer
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить