Награды компании 0 наград из 3

Специалист технической поддержки / Customer Support Specialist

от 60 000
Нет опыта
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

We are looking to hire a Customer Support Agent (no experience required/students/graduates, entry level) to assist customers with learning about the company, offered products, digital assets and assist with any incoming questions from clients, relieving their doubts and providing technical assistance.

Responsibilities of a Customer Support Specialist

  • Handling customers’ requests regarding usability and technical issues via different channels - email, live chat (ticket system).
  • Advising and informing our customers about our platform and the services we provide
  • Communicating with other departments within the company in order to resolve customers’ requests
  • Troubleshoot and report technical issues to the IT department
  • Resolving all customer issues with the goal of customer retention

Qualifications for Support Specialist

  • Fluent in written English

  • Confident PC user

  • Possess quick-thinking skills, creative problem solving

  • Emotional resilience. You are as cool as a cucumber

  • Ability to work independently with minimal supervision, while being part of a growing dynamic team

  • Ability to communicate and foster positive relationships

  • Accountability and personal organization are essential

  • Attention to details, ability to process large volumes of information and multitask

  • Knowledge about cryptocurrency and blockchain, and/or an eagerness to learn about this field is required

Who is this job suited for?

This position an excellent fit for anybody who is new to fintech and is looking to kick-start their career in this field as well as those familiar with blockchain and the industry of digital currencies.

What’s in it for you?

  • Remote work: work from home or anywhere you’d like

  • 2/2 night shifts (2 days on 2 days off), providing great work/personal life balance

  • Hone your skills in the field of high-quality international customer service

  • The opportunity to grow professionally and take on new career endeavors

Ключевые навыки
Пользователь ПК
Customer Service
Английский язык
Customer Support
Вакансия опубликована: 11 декабря 2024, Омск
Похожие вакансии
Сотрудник удаленной поддержки клиентов
от 50 000
Новая
Нет опыта
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Traff Team
Омск,
3 января 2025
Специалист 1-й линии технической поддержки
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

СИГМА
4,1 210 отзывов
Омск,
2 января 2025
ТРИАТЕК
Похожие вакансии
Менеджер по поддержке клиентов среднего и крупного бизнеса
от 64 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Оператор call-центра/специалист контактного центра
50 000 - 80 000
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист по продажам
от 50 000
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Начинающий специалист
от 52 000
Новая
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Руководитель удалённой службы поддержки
от 56 000
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить