Награды компании 0 наград из 3

HR Assistant (Almaty, 5/2)

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Job Description:

  • Awareness of Company Values.
  • Follow health and safety requirements, rules and regulations, labor discipline, rules of Employee Handbook
  • Fulfil HR operational work
  • Support direct Line Manager in all HR activities
  • Provide appropriate reporting on personnel headcount and working with personnel for Labor Department
  • Provide preparation of documents for company military employees and monthly reports for Military offices
  • Register company personnel and employment agreements with changes/amendments on state site Enbek.kz
  • Issue employees’ time-sheets on monthly basis
  • Track the timely creation / deletion of employee profiles in Deltek Maconomy
  • Update resumes of current and new (national and expatriate) company employees in the established Company format
  • Revise/update the Time Scope (new employees data, salary changes, job positions, termination/resignation of EA)
  • Monitor labour discipline within company departments and observation by the employees of company Employee Handbook
  • Execute documentation and timely register the foreign employees of the Company
  • Obtain Kazakh/Russian/transit visa for the Company foreign employees
  • Execute documentation and obtain visas for the Kazakh and foreign personnel of the Company
  • Register timely off-rotation time tracking/control for the foreign employees
  • Inform all involved personnel in HR and Admin department on organization of work/business trips/travels for Kazakh and foreign personnel in time
  • Update the arrival/departure calendar on a weekly basis
  • Advise on any changes associated with business trips (business trip, off-rotation period, arrival, departure, include new persons into the Arrival/Departure Calendar, etc.)
  • Work on recruitment, selection, and re-allocation of personnel, based on evaluation of their qualifications, personal and working capacities, and monitor reasonable use of personnel within company departments when requested
  • Provide recruitment, allocation and arrangement of young specialists and workers in accordance with their obtained professions and specialties, jointly with department heads
  • Аrrange young engineers’ internship and adjustment in the working activities
  • Participate in setting up a system of complex performance evaluation, personnel professional development, and advancement; take part in preparing improved training process
  • Make evaluation for Company suppliers
  • Work with medical insurance companies in arranging annual medical examination
  • Participate in annual training plan
  • Maintain annual vacation schedule
  • Take part in arranging and conducting company events
  • Constantly improve professional skills

Qualification:

  • Knowledge of computer based systems including, Microsoft Office or equivalent software packages
  • Be proactive, a self-starter and ability to work without supervision
  • Systematic thinker and good organizational skills / time management
  • Strong personality skills
  • Team player within and across functions

Education: Bachelor degree is minimum requirement.

Language skills: English and Russian are mandatory. Kazakh is advantageous.

Professional experience: Min 1 year in HR function

  • Almaty office, 5/2
Ключевые навыки
Английский язык
Hr Consulting
timesheet
hr administration
Вакансия опубликована: 1 октября 2024, Алматы
Похожие вакансии
Операционный директор (2 бара в МЕГА Алма-Ата)
600 000 - 1 000 000
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Fruit Republic ALА
Алматы,
вчера
Администратор медофиса (на Саина 65)
129 000 - 254 000
Новая
Нет опыта

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

INVITRO (ТОО ИНВИТРО-Казахстан)
Алматы,
сегодня
Стамгазстрой
4,6
Очень хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,0
Условия труда
5,0
Коллектив
4,5
Руководство
4,0
Уровень дохода
5,0
Условия для отдыха
5,0
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 2 отзывов
100% Своевременная оплата труда
100% Медицинское страхование
100% Оплата больничного
100% Профессиональное обучение
50% Удобное расположение работы
50% Наличие кухни, места для обеда
50% Компенсация питания
50% Оплата транспортных расходов
50% Корпоративные мероприятия
Похожие вакансии
Администратор 2/2 в Qatty tatty в Aport Mall на Ташкентской
250 000 - 300 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Администратор на ресепшн в Центр подологии (график 2/2, 15рабочих дней)
до 200 000
Новая
Нет опыта
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Ассистент администратора
150 000 - 200 000
Новая
Нет опыта
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Администратор Региона Алматы
500 000 - 1 000 000
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Администратор\Кассир-консультант в магазин красоты и ухода Cosmart г.Алматы (Ауэзовский район)
150 000 - 200 000
Новая
Нет опыта
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить