Награды компании 0 наград из 3

Senior Payroll Accountant

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Senior Payroll Supervisor

Join the international company TMF Group as a Senior Payroll Accountant!

Are you dreaming of a career in an exciting and dynamic environment? TMF Group opens doors for you to a world of opportunities and professional growth.

About us

TMF Group is a global leader in the outsourcing of financial and administrative functions; a company that brings together 10,000+ experts from more than 85 countries and 120 offices around the world. For over 15 years TMF in Kazakhstan has been provided critical administrative services to the global companies from various business fields to ensure successful business operations during the whole company’s lifecycle.

Join us to become part of our growing team. Submit your CV and start a brilliant career with the international company TMF Group!

Key responsibilities

  • Provision of payroll calculation and payroll reporting services to the assigned clients’ pool in strict accordance with executed Services Agreements;
  • Development, adaptation and optimization of the internal procedures for the most productive provision of services to TMF clients;
  • Development, adaptation and optimization of payroll input and output data for the most effective provision of services to TMF clients;
  • Provision expert opinion on payroll matters;
  • Organization of the work of junior staff of the assigned payroll team, developing their competencies;
  • Control of quality and promptness of payroll services provision by the assigned payroll team (checking calculations, reporting forms, observance of the interaction procedures and payroll methodology of the clients, etc.);
  • Independent payroll and payroll taxes / contributions calculation, preparation and submission of payroll declarations and statistical reports to the state authorities for complex clients.

Key requirements

  • Higher education in Accounting, Finance or Economics;
  • Relevant work experience of at least 5 years;
  • English language skills - Advanced level;
  • Advanced knowledge of payroll tax legislation, Code of Administrative Offenses and currency regulation of the Republic of Kazakhstan;
  • Experienced user of 1C ZUP (knowledge of other ERP systems will be a plus), online banking systems, reporting software SONO;
  • High level of computer literacy and knowledge of MS Office, including good Microsoft Excel skills;
  • Energetic, flexible and proactive approach;
  • Advanced communication and teamwork skills, ability to coordinate, plan and organize effective project work;
  • High resistance to work in multitask environment, ability to deal with deadlines;
  • Good analytical skills, problem solving ability and attention to detail.

What´s in for you

  • Employment in full compliance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan.
  • Modern office in the perfect location (Baikonur Business Center, 42 Abay Avenue, Almaty).
  • Flexible schedule 5/2 with the possibility of partial remote work for work-live balance.
  • Stable and attractive salary. Annual salary review based on performance.
  • Medical insurance after the probationary period.
  • Meal compensation.
  • GREAT PLACE TO WORK® certified office with cozy atmosphere and friendly team.
  • Wide opportunities for career growth and development. We have our own business academy and personnel training system.
  • You will be able to participate in international projects and apply for international vacancies within the company.
  • You can improve your English language skills or learn other languages on the GoFluent platform.

Ключевые навыки
Английский язык
1С: Бухгалтерия
Бухгалтерская отчетность
Бухгалтерский учет
Работа с большим объемом информации
1С: Зарплата и управление персоналом
Расчет заработной платы
Вакансия опубликована: 2 января 2025, Алматы
Похожие вакансии
Старший консультант (услуги для бизнеса - аутсорсинг бухгалтерской и налоговой функции)
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

PricewaterhouseCoopers
4,2 16 отзывов
Алматы,
сегодня
Chief Accountant/Finance Controller
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Acsour
3,8 28 отзывов
Алматы,
сегодня
ТМФ Казахстан
4,8
Очень хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
5,0
Условия труда
5,0
Коллектив
5,0
Руководство
5,0
Уровень дохода
4,0
Условия для отдыха
5,0
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 1 отзыва
100% Своевременная оплата труда
100% Медицинское страхование
100% Наличие кухни, места для обеда
100% Удобное расположение работы
100% Оплата больничного
100% Место для парковки
100% Профессиональное обучение
Похожие вакансии
Старший бухгалтер по налогам/Tax & Accounting Supervisor
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Financial Services Analyst Payroll & Travel/Expenses
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Chief Accountant
1 000 000 - 1 300 000
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Бухгалтер по расчету заработной платы со знанием 1С ЗУП 8.3
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Senior Accountant
от 1 000 $
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить