Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 05.01.2025
85% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 05.01.2025
82% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 05.01.2025
93% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Quality Control Specialist with knowledge of Bengali language

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

Responsibilities:

1) Monitoring the quality of the negotiation process of the employees of the First Customer Support Line (listening to calls and checking chats / tickets/e-mails according to the criteria approved by the company); filling out check-lists with DETAILED information, comments and recommendations.

2) Monitoring the quality of the negotiation process of the employees of the other projects (listening to calls and checking chats / tickets/e-mails according to the criteria approved by the company); filling out check-lists with DETAILED information, comments and recommendations.

3) Providing calibration sessions (collecting chats and calls for calibration, translation of chats/calls, helping to senior QC manager in organization of the meeting, taking active part on the meeting: discussing, suggesting future steps);

4) Providing employees with feedback on their mistakes and recommendations for correction in group and individual formats (meetings in skype / google meet / telegram), messages in instant messengers are allowed for regular monitoring;

5) Independent analysis of the results of the quality of the work of operators, identification of growth areas (negotiations, technical issues, processes, etc.) and the proposal of tools to correct the situation to the senior quality control manager;

6) Creating and filling out reports (in Google docs/Excel/other applications and software), providing the group/supervisor/senior quality control manager/other participant involved in the process with the results of the report and their own conclusions and recommendations for improvement;

7) Participation in the development of scripts / instructions / regulations, their translation into native languages;

8) Preparation of proposals for improving the work of the First Customer Support Line / VIP Line by changing the negotiation process;

9) Achievement of normative indicators for the number of verified chats/calls/tickets set at the beginning of each month;

10) Fulfillment of other instructions of the head (related to the quality control process and improving the quality of negotiations).

Conditions:

Decent level of income: Salary - fix + KPI;
Completely remote work;
schedule: 5/2 (Monday - Friday, 9:00-18:00);
Friendly team.

Requirements:

  1. knowledge of Bengali and English at level C1 and above;

  2. basic knowledge of MS Office + Google Docs and Sheets;

  3. experience in call-centers for the positions of operator, team leader, QC is desirable.

Ключевые навыки
Quality Control
Вакансия опубликована: 3 января 2025, Бангладеш
Похожие вакансии
Team leader of a group of operators with knowledge of Bengali Language
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Медиапоинт
4,0 13 отзывов
Бангладеш,
3 января 2025
Медиапоинт
4,0
Очень хорошо
69%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,4
Условия труда
4,6
Коллектив
3,7
Руководство
4,0
Уровень дохода
3,8
Условия для отдыха
3,7
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 13 отзывов
92% Удаленная работа
92% Своевременная оплата труда
62% Гибкий рабочий график
62% Наличие кухни, места для обеда
54% Удобное расположение работы
46% Корпоративные мероприятия
46% Оплата больничного
46% Система наставничества
23% Профессиональное обучение
8% Место для парковки
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить