Награды компании 0 наград из 3

Head of Customer Relations Department

Более 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Almaty International Airport, a TAV and Groupe ADP airport, is the major international airport of the Republic of Kazakhstan. It is located 15 km northeast of Almaty, the largest city and commercial capital of Kazakhstan. It is the busiest airport in the country, accounting for half of passenger traffic and 2/3 of cargo traffic.

Job Summary: Head of Customer Relations plays a crucial role in maintaining and enhancing the relationship between the airport and its customers. Head of Customer Relations is responsible for managing customer relation management process, developing customer-focused programs, and ensuring quality customer care. The Head of Customer Relations collaborates with all other departments to preserve positive relationships with customers.

What will you be doing?

  • Implementing a Customer Relations Management program for organization, tracking all customer relations management related subjects in the program and response to customers by program
  • Managing Customer Relations tasks, complaints, data collection and its measurement.
  • Conduct quality assurance surveys to assess customer satisfaction.
  • Preparing closing reports & analysis of CR tasks, drawing conclusions of quantitative & qualitative CR data analysis and proposing services improvement & innovation, with a final goal increased customer satisfaction.
  • Managing surveys via web page, forms in the rerminal so on; gathering data, creating reports and reporting to management.
  • Provide guidance and monitor performance.
  • Ensure customer satisfaction through effective problem-solving.
  • Understand each customer’s unique needs. Tailor made interactions and offer personalized solutions.
  • Collaborate with managers to plan strategically.
  • Analyze customer data and propose improvements with an action plan.
  • Monitoring the implementation of action plan and reporting
  • Stay informed about industry trends and adjust strategies accordingly.
  • Managing and delegating tasks for performance of ASQ Survey (Departures)
  • Managing and delegating tasks for qualitative measurement & analysis of ASQ Survey data.
  • Closing reports & analysis of ASQ Survey data measurement.

What will you bring along?

  • Bachelor’s degree in administration or a related field.
  • Minimum of 7 years’ experience in customer relations or a similar role.
  • Excellent interpersonal and communication skills.
  • Proficiency in Microsoft applications.
  • Proficiency in English language both written and spoken.

What do we propose?

  • employment as per local labor legislation
  • annual paid leave - 24 calendar days
  • shuttle bus to and from the airport on certain routes
  • shift work schedule 5/2
  • career opportunities
  • eLearning platforms
  • annual performance bonus
  • medical insurance after probation period

Ключевые навыки
Английский язык
Подготовка презентаций
Деловые коммуникации
Внутренние коммуникации
User Experience
Public Relations
Организаторские навыки
Деловое общение
Вакансия опубликована: 27 ноября 2024, Алматы
Похожие вакансии
Relationship Manager and Assistant to Department Head - Corporate Business (Chinese Speaking)
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Торгово-промышленный Банк Китая в городе Алматы ICBC
Алматы,
16 декабря 2024
Certification and Customs Clearance Specialist
Новая
Более 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

ZF Aftermarket Kazakhstan
Алматы,
сегодня
Международный Аэропорт Алматы, АО
4,0
Очень хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,2
Условия труда
5,0
Коллектив
4,0
Руководство
4,2
Уровень дохода
3,6
Условия для отдыха
3,2
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 5 отзывов
60% Профессиональное обучение
60% Своевременная оплата труда
60% Медицинское страхование
60% Наличие кухни, места для обеда
60% Удобное расположение работы
60% Оплата больничного
40% Место для парковки
40% Гибкий рабочий график
40% Корпоративные мероприятия
20% Корпоративный транспорт
20% Удаленная работа
20% Система наставничества
Похожие вакансии
Head of HR
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Partner of Law Firm
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Head of HR Administration
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Release Manager (Customer Assurance)
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Head of Hard Collection
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить