Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 21.12.2024
70% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 21.12.2024
73% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 21.12.2024
76% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Customer Support Operator with Sinhala

Нет опыта
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

We are Insolutions Ltd., a company specializing in digital marketing and product localization in Asian markets for over 5 years.

Our goal is to provide qualified assistance to iGaming projects in expanding their digital presence across various markets. We work with brands of different scales - large and small, local and international. We deliver high-quality digital marketing services to enhance the operations of iGaming companies worldwide.

Currently, due to project expansion, we are looking for a remote Customer Support Operator fluent in Sinhala to join our team.

Qualifications & experience:

  • At least a Bachelor's degree in any discipline

  • Excellent communication skills and a high literacy rate (English B2 or upper and Sinhalese)

  • High-performance computer, as well as a stable Internet connection, is required

  • Experience of working in Customer Support field will be an advantage

  • Basic computer skills, basic knowledge of Google sheets

During the probation period, the successful candidate will work remotely. This allows for flexibility and the opportunity to demonstrate skills and capabilities in a remote setting.

Tasks & responsibilities:

  • Respond to customer inquiries via live chat, email, phone, or social media platforms

  • Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools

  • Resolve product or service-related problems by clarifying the customer's complaint, selecting and explaining the best solution

  • Maintain a deep knowledge of the company's products, services, and policies

  • Collaborate with team members and other departments to ensure customer issues are addressed effectively

  • Work Timing: full-time, flexible schedule, 12 hours/shift (one-hour break included)

Benefits:

  • Competitive salary

  • Training provided

  • Opportunities for career growth

  • Long term work

  • Friendly team

Application Process:

  • First stage: Quick video interview to learn more about the position and discuss your experience.
  • Second stage: Interview with the hiring manager to assess your professional skills.
  • Third stage: Job offer from our company if everything aligns and you share our values.

We have a flexible structure and aim to complete all stages within a week. Apply now and join InSolutions Ltd., a company of top professionals!

Ключевые навыки
Call Center
Phone Calls
Live Chat
English
Customer Support
Customer Relationship Management
Help Desk
Вакансия опубликована: 18 декабря 2024, Сербия
Похожие вакансии
Junior Tech Support Specialist (with English)
Новая
Нет опыта
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Access Softek (ИП Гурфинг Михаил Григорьевич)
2,3 7 отзывов
Сербия,
18 декабря 2024
Assistant SEO Specialist with Knowledge of English
от 500 $
Новая
Нет опыта
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Ecom Market
Сербия,
19 декабря 2024
Insolutions
4,2
Очень хорошо
73%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,4
Условия труда
4,1
Коллектив
4,3
Руководство
4,4
Уровень дохода
3,8
Условия для отдыха
4,1
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 11 отзывов
82% Своевременная оплата труда
64% Удобное расположение работы
64% Система наставничества
55% Наличие кухни, места для обеда
45% Оплата больничного
27% Удаленная работа
27% Гибкий рабочий график
27% Корпоративные мероприятия
18% Оплата транспортных расходов
9% Компенсация питания
9% Профессиональное обучение
Похожие вакансии
Junior SEO Specialist with Knowledge of English
от 500 $
Новая
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Support Manager
65 000 - 80 000
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Global Support Representative
до 1 100
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Customer Support Specialist (remote)
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
L2 Technical Support Engineer
до 1 400
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить