Награды компании 0 наград из 3
Корпоративная культура Получена: 30.12.2024
0% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Забота о сотрудниках Получена: 30.12.2024
3% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 30.12.2024
0% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Junior Tech Support Specialist (with English)

Нет опыта
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

Industry leader in mobile and online banking technology seeks Technical Support Specialist with a great attitude. This person 24/7 support service projects for clients’ mobile and online banking solutions. In this position, you will work directly with our clients, support end-users with technical questions about our products, and work with a technical team remotely. This is an entry-level position, and you will work with a small team. In this position, you will work under a team manager in coordination with other departments at our company, and you will work directly with end-users through the live-chat.

We’re looking for a smart and creative go-getter with a good technical understanding who loves to work independently while still enjoying a supportive and collaborative environment.

Working hours: 4 shift schedule: 12 am - 9 am EST/4 pm - 12 am EST (Sat, Sun - full coverage) - rotation schedule; 5 days shift (Mon - Fri): 11 am - 7 pm EST.

Primary Responsibilities:

  • Understanding our banking software and apps in-depth
  • Coordinating with software technicians, technical support, and developers as needed
  • Examining technical logs to troubleshoot and resolve issues encountered during 24/7 clients support project
  • Handling technical processes and the ability to explain such processes to less-technical people

Requirements:

  • Excellent written and spoken English
  • Ability to establish good working relationship with customers
  • Solid troubleshooting ability
  • Ability to learn technical skills quickly
  • In-depth learning and understanding of our mobile and online banking products
  • Coordination with developers to investigate and diagnose issues
  • Ability to manage a dynamic work load with many concurrent tasks
  • Managing, monitoring, and improving the quality of the tech support process
  • Experience in technical support
  • Experience in banking live-chat would be a huge asset

As Plus:

  • Experience with a Dialogflow
  • Experience with various mobile phone platforms, especially iOS and Android
  • Project management experience
  • Working directly with US-based customer
  • Knowledge of US banking system

Our Benefits:

  • Fully remote work
  • Long-term employment
  • Competitive salary
  • Paid sick leave and internal medical insurance policy
  • Community of practice, regular knowledge sharing among colleagues
  • Internet compensation (50$ per month)
  • Friendly and easy-going international team and colleagues.
Ключевые навыки
Английский язык
Communication skills
Business English
Customer Support
Chat Support
Вакансия опубликована: сегодня, Сербия
Похожие вакансии
Junior Documentation Manager
900 - 1 000 $
Новая
Нет опыта
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Dapex Inc.
3,8 5 отзывов
Сербия,
сегодня
Global Support Representative with Chinese
до 1 100
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Дартс рекрутинг сервисез
5,0 2 отзыва
Сербия,
24 декабря 2024
Access Softek (ИП Гурфинг Михаил Григорьевич)
2,3
Нормально
29%
Рекомендуют
Оценки по категориям
2,6
Условия труда
2,6
Коллектив
2,3
Руководство
2,0
Уровень дохода
2,4
Условия для отдыха
1,7
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 7 отзывов
86% Удаленная работа
43% Гибкий рабочий график
43% Своевременная оплата труда
29% Оплата больничного
29% Оплата мобильной связи
14% Корпоративные мероприятия
14% Профессиональное обучение
14% Система наставничества
Похожие вакансии
Менеджер по работе с клиентами со знанием английского языка
1 000 - 2 500 $
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Assistant SEO Specialist with Knowledge of English
от 500 $
Новая
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Junior SEO Specialist with Knowledge of English
от 500 $
Новая
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Специалист онлайн поддержки (чаты)
от 280 000
Новая
Нет опыта
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Applicant Support Specialist
до 900
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить