Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 20.09.2024
62% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 20.09.2024
70% выполнено
Есть у 2.6% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 20.09.2024
75% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Call centre Operator with Hindi

92 000 - 126 500 ₽
От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

We are Insolutions Ltd., a company specializing in digital marketing and product localization in Asian markets for over 5 years.

Our goal is to provide qualified assistance to iGaming projects in expanding their digital presence across various markets. We work with brands of different scales - large and small, local and international. We deliver high-quality digital marketing services to enhance the operations of iGaming companies worldwide.

Currently, due to project expansion, we are looking for a Call Center Operator fluent in Hindi to join our office (near metro station Ryazanskii prospekt).

Responsibilities:

  • Respond to customer inquiries via live chat, email, phone, or social media platforms.
  • Provide accurate, valid, and complete information using the right methods and tools.
  • Resolve product or service-related problems by clarifying the customer's complaint and selecting the best solution.
  • Maintain a deep knowledge of the company's products, services, and policies.
  • Collaborate with team members and other departments to ensure effective resolution of customer issues.
  • Full-time position with 12-hour shifts (one-hour break).

Shift schedule:

  • During the training period of 11 days the salary will be 3,000 rubles per 8 hours shift.

  • After training, during the probation period of 3 months the salary will be 4,000 rubles for 12 hours shift.

  • After the probation period the salary will increase for 5,000 rubles per 12 hours shift.

  • There are 23 shifts per month, each lasting for 12 hours (including one-hour break).

Requirements:

  • Proficiency in English (B2 level).
  • Fluent in Hindi.
  • Desire to work with South Asian markets.
  • Legal conditions for residence in the country.
  • Patience, resilience to stress, and good level of concentration.
  • Experience working in international team workspace will be a plus.
  • Strong Excel skills, experience with customer support programs and data collection tools will be an advantage.

Application Process:

  • First stage: Quick video interview with our HR-Generalist to learn more about the position and discuss your experience.
  • Second stage: Interview with the hiring manager to assess your professional skills.
  • Third stage: Job offer from our company if everything aligns and you share our values.

We have a flexible structure and aim to complete all stages within a week. Apply now and join Insolutions Ltd., a company of top professionals!

Ключевые навыки
Английский язык
Клиентская поддержка
Хинди
Вакансия опубликована: 18 сентября 2024, Москва
Похожие вакансии
Quality Control Specialist (with the knowledge of Portuguese language)
Контакт Перфоманс
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Insolutions
4,2
Очень хорошо
83%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,7
Условия труда
4,2
Коллектив
4,3
Руководство
4,5
Уровень дохода
3,3
Условия для отдыха
4,2
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 6 отзывов
83% Своевременная оплата труда
83% Система наставничества
67% Удобное расположение работы
67% Наличие кухни, места для обеда
33% Оплата больничного
33% Корпоративные мероприятия
17% Удаленная работа
17% Гибкий рабочий график
17% Компенсация питания
17% Оплата транспортных расходов