Награды компании 0 наград из 3
Карьерный рост Получена: 09.01.2025
87% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Забота о сотрудниках Получена: 09.01.2025
40% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Корпоративная культура Получена: 09.01.2025
78% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Senior - Business Valuation Group - Financial Advisory Services Department

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Deloitte is seeking a Senior to join its Financial Advisory Services Department Business Valuation Group in Almaty or Astana.

Deloitte’s Financial Advisory group provides strategic and financial services to clients through every phase of the economic cycle. We offer services in all the critical areas - from corporate finance, transactions, business valuations, debt restructuring services, finance raising, etc. - with a focus on helping clients add value to their business.

The business valuation group provides extensive experience in valuing, modeling, and analyzing business interests and their underlying assets, including real estate, fixed assets, intellectual property, and complex financial instruments, unlocking their value in the marketplace.

Qualifications:

  • Project management, preparation of reports and commercial proposals;
  • Participation in client and internal meetings.
  • Higher education/diploma from leading CIS or Western universities in Economics and/or Finance
  • 4+ years of working experience in assets valuation, business valuation and financial modeling.
  • Higher education/diploma from leading CIS or Western universities in Economics and/or Finance.
  • CFA / ASA / ACCA certification and/or MBA is an advantage.
  • KZ state appraiser license is an advantage.
  • Solid understanding of Income (DCF), Market and Cost approaches to business valuation (BV) and strong ability to apply the knowledge in BV projects.
  • Solid understanding of Cost (DRC) and Market approaches to assets valuation and ability to apply the knowledge in assets valuation for IFRS purposes.
  • Strong analytical skills and general business knowledge.
  • Ability to operate in a multitasking environment.
  • Availability to work overtime.
  • Ability to meet strict deadlines and work under pressure.
  • Practical working knowledge of MS Excel and the ability to structure and build financial models.
  • Practical experience in report writing and preparing business plans and presentations using MS Applications.
  • Good communication and presentation skills.
  • Strong command of spoken and written Russian and English (ability to express your thoughts clearly in Kazakh language is an asset).

Responsibilities:

  • Managing business valuation projects.
  • Participate in assets valuation for IFRS purposes.
  • Negotiations with clients.
  • Build financial models in MS Excel.
  • Prepare valuation reports and business plans using MS Applications in Russian and English
Ключевые навыки
Business Valuation
IFRS
MS Excel
Business communication
Financial Modelling
Вакансия опубликована: 30 декабря 2024, Астана
Похожие вакансии
Senior consultant in Audit Department
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

EY (Ernst & Young)
3,7 24 отзыва
Астана,
сегодня
Senior BI Consultant, Digital CFO group in Consulting
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

KPMG
3,9 18 отзывов
Астана,
вчера
Deloitte DKU
3,8
Хорошо
81%
Рекомендуют
Оценки по категориям
3,8
Условия труда
4,3
Коллектив
3,9
Руководство
3,2
Уровень дохода
3,1
Условия для отдыха
4,3
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 16 отзывов
94% Своевременная оплата труда
94% Медицинское страхование
88% Удобное расположение работы
75% Наличие кухни, места для обеда
69% Профессиональное обучение
69% Корпоративные мероприятия
63% Оплата больничного
56% Удаленная работа
50% Система наставничества
31% Место для парковки
31% Гибкий рабочий график
25% Оплата мобильной связи
13% Оплата транспортных расходов
6% Корпоративный транспорт
6% Компенсация питания
Похожие вакансии
Business Analyst to FS team (Strategy and Operations)
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Manager in Audit Department
Новая
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Chief Executive Officer (to Colombia)
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Главный экономист
от 500 000
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Deputy financial director
Более 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить