Награды компании 0 награды из 3
Забота о сотрудниках Получена: 16.09.2024
45% выполнено
Есть у 1.3% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 16.09.2024
35% выполнено
Есть у 2.6% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 16.09.2024
65% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Reservations Manager / Менеджер по бронированию

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Position Summary

The Reservations Manager is responsible for leading the reservations team to achieve & exceed budgeted accommodation revenue. Assisting the Director of Revenue, the reservations manager will provide comprehensive support to the reservations team to ensure the highest standards are delivered during the booking process whilst driving both room revenue and room rate and communicating changes in booking trends.

Responsibilities

  • Develops, directs and maintains the highest in standards of the reservations process to ensure a positive guest booking experience.
  • Ensures that all daily tasks are completed accurately by the reservations team and guest requests are communicated to the relevant department in a timely manner.
  • Ensures all bookings are entered accurately into the system, following up with reservation agents where necessary.
  • Keeps reservation team up-to-date with hotel performance levels and communicates additional information that can assist in driving booking levels and conversion rates.
  • Maintains high communication levels with Director of Revenue, advising of group block status changes & proactively advising of changes in demand levels.
  • Partners with the hotel management team to understand the business needs and develops a passionate, sales focused reservations office environment to support strategic objectives.

Skills:

  • Ideally a minimum of 2 years’ experience within the 5* hotel as either a Reservations Manager or strong Assistant Reservations Manager
  • Experience working with Opera PMS System
  • Good understanding of revenue management systems & processes
  • Fluent in written & spoken English / Additional languages desirable

Conditions:

  • A chance to join high performing Corinthia team.
  • Work in the very center of the city (7 min from metro Mayakovskaya).
  • Competitive salary.
  • Medical insurance for you and for your child (after the probation period).
  • Wide range of staff incentive programs; corporate learning and development opportunities.
  • Free meals on duty.
  • Friendly atmosphere and mutual support.
Вакансия опубликована: 6 сентября 2024, Санкт-Петербург
Похожие вакансии
Администратор по приему и размещению гостей
от 50 000 ₽
SO/St. Petersburg
От 1 года до 3 лет
Менеджер отдела бронирования
от 60 000 ₽
VALO Hotel City
От 1 года до 3 лет
Что говорят сотрудники

Bellman

Санкт-Петербург,
февраль 2023
Работал 1-2 года
3,5
Что нравится
Хорошее место для получения первого опыта, дружный коллектив, вкусно кормят.
Что можно улучшить
Очень маленькая зарплата по сравнению со всеми отелями по СПБ, нет карьерного роста!
Corinthia Hotel St.Petersburg (Отель «Коринтия Санкт-Петербург»)
3,5
Хорошо
56%
Рекомендуют
Оценки по категориям
3,8
Условия труда
4,3
Коллектив
3,6
Руководство
2,7
Уровень дохода
3,2
Условия для отдыха
3,1
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 80 отзывов
83% Наличие кухни, места для обеда
79% Удобное расположение работы
73% Своевременная оплата труда
60% Медицинское страхование
51% Оплата больничного
45% Корпоративные мероприятия
39% Профессиональное обучение
31% Компенсация питания
26% Система наставничества
24% Гибкий рабочий график
15% Оплата мобильной связи
14% Корпоративный транспорт
5% Оплата транспортных расходов
4% Место для парковки