Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 19.10.2024
0% выполнено
Есть у 1.3% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 19.10.2024
0% выполнено
Есть у 2.6% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 19.10.2024
0% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Support Manager

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

ANY.RUN is the number one company among other systems for investigating suspicious files for malware threats. Our clients are well-known companies from the USA, Europe, Asia, and other countries all around the world.

Your duties:

  • Your primary responsibility will be to answer queries from current and new clients, help them get technical issues solved, communicate with the developers, QA, and project manager, handle alerts, and assist customers who have encountered any problems.
  • Improve the customer experience and get feedback to build further roadmaps.

You are the one we need if:

  • Your English level is from advanced and higher (fluent English)
  • You know how to carry on business correspondence;
  • Have experience in the IT-sphere (cybersecurity is a huge advantage, any IT knowledge is also a must);
  • You are patient and can describe the same information in different ways;
  • Catch the main point of a client’s request and can see the matter in a couple of questions;
  • You can navigate through a large amount of information and collect the most important things in the answer (though we are always glad to give a hand);
  • You write emails quickly and clearly in English;
  • You can control your tasks and time (there is no need for extra butt punches);
  • You have higher education.

Why ANY.RUN?

  • Our structure allows everyone to take responsibility when making decisions and influence the life of the company on a non-stop basis;
  • We are not indifferent - if you don’t have an answer to a difficult question, a whole team of experts joins in to quickly resolve it;
  • Flexible product management practices and a passion for modern technology allow us to create new things every day and respond to changes quickly;
  • In a couple of words - we are a company that combines the high level of a product organization, the spirit of a real IT company, a democratic and loyal attitude, as in a circle of friends, and a pleasant reward for qualified work.

Benefits:

  • “White” salary, fitness compensation, and everything commonly referred to as mountains of free cookies and coffee, tea, whatever you like;
  • English lessons;
  • Awesome equipment for work - MacBook Air;
  • Free professional training. We love it when employees develop, so we create an environment in which we want to learn new things and share skills with others;
  • That very feeling when you get high from working in a team with the top product which keeps on pleasantly surprise customers.

Got a feeling you belong here? Don’t wait up! Push the respond button and join the team!

Ключевые навыки
Английский язык
Business communication
Business English
Вакансия опубликована: 11 октября 2024, Москва
Похожие вакансии
Менеджер по работе с зарубежными партнерами (США)
50 000 - 80 000
Lead Profit
Новая
Нет опыта
Можно удаленно
Support Manager
Municorn
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
ЭНИ.РАН
5,0
Очень хорошо
100%
Рекомендуют
Оценки по категориям
5,0
Условия труда
5,0
Коллектив
5,0
Руководство
5,0
Уровень дохода
5,0
Условия для отдыха
4,9
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 5 отзывов
100% Удаленная работа
80% Своевременная оплата труда
80% Гибкий рабочий график
80% Профессиональное обучение
80% Корпоративные мероприятия
60% Наличие кухни, места для обеда
40% Оплата больничного
20% Удобное расположение работы
20% Медицинское страхование
20% Оплата транспортных расходов
Похожие вакансии
Support L1 / Специалист первой линии поддержки
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Account Manager for USA
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Customer support specialist | Сотрудник службы поддержки
60 000 - 100 000
От 3 до 6 лет
Можно удаленно
Аккаунт Менеджер (США, УДАЛЕННАЯ РАБОТА)
до 150 000
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Night Account Manager (crypto trading)
900 - 1 400 $
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Опыт в разделе вакансии на Dream Job