Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 01.10.2024
60% выполнено
Есть у 1.3% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 01.10.2024
40% выполнено
Есть у 2.6% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 01.10.2024
57% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Support Engineer / Content Operator

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Сменный график
Описание вакансии

Responsibilities:

  • Performing content management tasks in various CMS systems
  • Communicating with foreign customers by phone and in messengers
  • Assisting sales team with receiving and filtering new customers’ requests
  • Tracking graphs and checking notifications from application monitoring systems
  • Interaction with technical support engineers and developers
  • Shift work schedule - 2/2 from 06:00 till 18:00 UTC and from 18:00 till 06:00 UTC, with bonuses for night hours and weekends

We expect:

  • A team member who is highly responsible, attentive, quickly learning, and able to handle multi-tasking in time-restricted situations
  • Fluent English and good communication skills
  • Experience with html at a basic level
  • Sales and marketing experience is an advantage
  • Experience working in a call center or technical support is an advantage

We can offer:

  • Competitive compensation that depends on your qualification and skills
  • Career development system with clear skill qualifications
  • Options to work remotely
  • Corporate medical insurance covering services of private and public medical centers
  • English courses online
  • Corporate parties and events for employees and their children
  • Internal conferences, workshops and meetups for learning and experience sharing
  • Gym membership compensation, corporate sport competitions (cybersport included)
  • 5 days of paid sick leave per year with no obligation to submit a sick-leave certificate
Ключевые навыки
Communication skills
Business English
HTML
Вакансия опубликована: 27 сентября 2024, Ташкент
Похожие вакансии
Customer support specialist
The Open Platform
Новая
От 1 года до 3 лет
Technical support
3 700 000 - 5 000 000 so'm
PROJECTS (GK Consulting)
Нет опыта
Itransition
3,7
Хорошо
74%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,2
Условия труда
4,2
Коллектив
3,6
Руководство
3,3
Уровень дохода
3,8
Условия для отдыха
3,3
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 50 отзывов
90% Своевременная оплата труда
86% Удаленная работа
74% Оплата больничного
70% Гибкий рабочий график
68% Корпоративные мероприятия
60% Система наставничества
56% Наличие кухни, места для обеда
52% Удобное расположение работы
52% Медицинское страхование
40% Профессиональное обучение
32% Оплата мобильной связи
16% Место для парковки
4% Оплата транспортных расходов
2% Корпоративный транспорт
Похожие вакансии
Academic Support (Ассистент учителя)
7 000 000 - 9 000 000 so'm
Нет опыта
Academic support specialist
2 000 000 - 4 000 000 so'm
От 1 года до 3 лет
Support Associate
Нет опыта
Technical support 2 lines
От 3 до 6 лет
Junior teacher (Acadamic support)
2 000 000 - 6 000 000 so'm
От 1 года до 3 лет