Награды компании 0 наград из 3

Customer Support Supervisor

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

What you'll be getting up to:

  • Direct reporting of Customer Service Associates.
  • Responsible for staffing, scheduling, recruiting, interviewing, hiring and new employee orientation of his/her role.
  • Responsible for employee development and performance management.
  • Responsible for chat/email evaluation, resolution and follow up.
  • Ensure implementation of new hire and continuing education programs.
  • Report and analyze data necessary to monitor team efficiency.
  • Provide timely, consistent and constructive feedback to agents and QA Analyst regarding performance towards goals.
  • Develop, implement and maintain policies and procedures to ensure quality customer service.
  • Liaison between customer support and other departments for shared ideas and processes regarding quality customer service, product innovations and promotions.
  • Provide effective feedback to the Management regarding process flow and interdepartmental concerns when necessary.
  • General support for all members of the Customer Support team.
  • Perform other duties as assigned.

Requirements:

  • At least college graduate.
  • Ability to handle difficult customer situations with tact.
  • Must have good Kazakh, Russian, and English Language communication skills, both written and spoken.
  • Display excellent problem solving and people skills.
  • Strong customer skills.
  • Strong problem solving skills.
  • Ability to make decisions and use independent judgment.
  • Ability to lead teams, provide & receive constructive feedback and build team-based activities.
  • Possess a strong chat presence.
  • Ability to prioritize, multi-task and delegate duties.
  • Strong communication skills, both verbal and written.
  • Ability to communicate professionally with both internal and external customers.
  • Ability to listen to and comprehend information and feedback.
  • Available to work with 24/7 shifting and work weekends and holidays in order to monitor operations.
  • Has good working knowledge of MS Office applications.
  • Can work with minimal supervision.
  • Preferably with work experience with strong emphasis in coaching, leadership and performance evaluation to achieve set standards.

**Applications in English only please

Ключевые навыки
Английский язык
Customer Service
Пользователь ПК
Customer Experience
Customer Support
Team management
Вакансия опубликована: 10 декабря 2024, Астана
Похожие вакансии
Applicant Support Specialist
до 900
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Дартс рекрутинг сервисез
5,0 2 отзыва
Астана,
24 декабря 2024
Customer Support Manager
От 3 до 6 лет
Можно удаленно

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Спортион эй эм (Sportion TM)
Астана,
10 декабря 2024
Спортион эй эм (Sportion TM)
Похожие вакансии
Head of VIP Support Kazakhstan (Kazakh Speaker)
2 500 - 4 000 $
От 3 до 6 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Global Support Representative
до 1 100
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Global Support Representative with Chinese
до 1 100
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
L2 Technical Support Engineer
до 1 400
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Customer Support Specialist
645 - 1 100 $
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить