Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 01.11.2024
78% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 01.11.2024
57% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 01.11.2024
85% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Customer service specialist

От 3 до 6 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

Become part of one of the fastest growing Medical Devices companies globally.

We continue to grow in Russian market and invest a lot in improving processes, that's why we are excited to offer you opportunity to join our team in Moscow office.

You will be responsible for sales order cycle processing. We ready to see onboard a result-oriented and pro-active professional.

Responsibilities:

  • Managing the whole sales order cycle: placing orders in SAP, issuing Invoices and PIs, allocating goods in excel tables, creating DNs, PGI and Billing, providing TTN and picking list to the warehouse, sending out Notification with the picking list to the customer, controlling orders pick up;
  • Placing stock and BTB orders in SAP, cooperate with HQ;
  • Answering customers' daily requests and provide professional and accurate feedback;
  • Payment control on the daily basis;
  • Informing sales representatives/customers regarding units availability, checking ISTO report for approximate arrival date;
  • Tracking orders status and informing customers (dealers) about status changes (if required);
  • Monitoring inbound invoices status on the daily basis;
  • Cooperating with all related departments;
  • Updating manual and SAP reports, providing on request;
  • Optimizing the processes and putting forward suggestions accordingly;
  • Participating in meetings, projects and testing

Requirements:

  • Bachelor degree, at least 2 years of working experiences in clients & customer service support, administration or analytics
  • Good command of spoken and written English (Intermediate level)
  • Excel and SAP knowledge is a must
  • Excellent communication skills
  • Ready to multitask
  • Good information collecting and analysis capabilities

Conditions:

  • Competitive compensation package including yearly KPI bonus (will be discussed individually during interviews)
  • Corporate mobile and equipment support
  • Social benefits (Health and Life insurance)

We're working 100% in the office located near m. Prospekt Mira

Вакансия опубликована: 17 октября 2024, Москва
Похожие вакансии
Специалист по работе с клиентами (Москва)
Кемин Индастриз (Липецк)
Новая
От 1 года до 3 лет
MINDRAY MEDICAL RUSSIA , LTD
4,1
Очень хорошо
83%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,5
Условия труда
4,3
Коллектив
4,3
Руководство
4,2
Уровень дохода
4,0
Условия для отдыха
3,5
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 6 отзывов
100% Своевременная оплата труда
100% Наличие кухни, места для обеда
100% Медицинское страхование
100% Оплата транспортных расходов
83% Оплата мобильной связи
83% Система наставничества
83% Корпоративные мероприятия
67% Оплата больничного
67% Профессиональное обучение
50% Удобное расположение работы
17% Гибкий рабочий график
17% Компенсация питания
Опыт в разделе вакансии на Dream Job