Награды компании 0 наград из 3

Call center aloqa operatori

1 300 000 - 4 000 000 so'm
От 1 года до 3 лет
Частичная занятость
Гибкий график
Описание вакансии

Diqqat: xodim ish jarayonida ishonchli, to`g`ri va kamchiliklarsiz ishlasa, 2 oydan so`ng masofadan turib ishlayverishi mumkin bo`ladi.

Talablar:

  • Ravon nutq;
  • Muloyim, yumshoq va chiroyli ohang, intonatsiya;
  • Gapga notiqlik;
  • Kirishimlilik;
  • Bosiqlik, stressga chidamlilik;
  • Moslashuvchanlik;
  • Chaqqon va samarali harakatchanlik;
  • Kamida 1 yil faoliyat yuritish.
  • Ish vaqti 2 xil:
  • 13.00 dan 19.00 gacha.
  • Shartlar:

    Quyidagi asosiy vazifalarni bajaradi:

    1. O`quv markazga kelgan yangi mijozlarni kutib oladi va ular bilan muloqot qilib, ehtiyojlaridan kelib chiqqan holda darslar qo`yib beradi;

    2. Darsga kelmagan o`quvchilarning ota-onasi yoki o`zi bilan bog`lanadi, sabablarini o`rganadi;

    3. Darsga kelmay qo`ygan o`quvchilar bilan bog`lanib, ularni darsga qaytaradi.

    Maosh qat`iy emas: Agarda belgilangan talablarga javob bersa va o`quv markaz uchun fidoyilik bilan harakat qilib, aniq foyda keltira boshlasa, maoshi o`rtacha 1,5-2 mln atrofida bo`ladi (1 yil). Keyinchalik yana oshish ehtimoli katta. Faqat buning uchun aniq foyda keltirishi va talablarni bajarishi shart.

    Xodim rahbar tomonidan to`liq har kuni kuzatiladi, har bir qo`ng`irog`i elektron platforma orqali tinglanadi, har bir muloqoti kameradan maxsus bo`lim xodimlari tomonidan kuzatib boriladi

Ключевые навыки
Телефонные переговоры
Сопровождение клиентов
SPIN-продажи
Работа с возражениями
Работа с CRM
Выявление потребностей
Холодные продажи
Консультирование клиентов
Работа с клиентами
Клиентоориентированность
Вакансия опубликована: 7 января 2025, Самарканд
НОУ SAMARQAND TILLAR MAKTABI
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить