Legal Secretary (Limassol)
От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии
Animaccord, a Cyprus-based, award-winning entertainment company known for its world-famous series Masha and the Bear is looking for a secretary to perform full administrative support for the legal team.
Responsibilities:
The Legal Secretary provides comprehensive assistance to the Legal department in daily routine and performs other relevant duties as follows:
- Fills out standard forms and templates, formats documents, maintains records and databases,
- Works with document flow software and e-signature software,
- Assists with the translation of documents,
- Handles incoming and outcoming documents and mail; sends mails,
- Manages document flow (including registering, printing, copying, scanning and shredding),
- Coordinates with courier services and contractors,
- Prepares and tracks payment requests,
- Organises and protocols business meetings, conference calls, etc.,
- Performs duties of office secretaries during their absence.
Requirements for the role:
- Prior experience as a legal secretary / assistant of legal teams,
- Excellent knowledge of MS Office applications (Excel, Word, Outlook, PowerPoint),
- Fluent spoken and written English and Russian,
- A strong sense of responsibility coupled with attention to detail,
- Excellent time management skills,
- Strong communication skills, ability to work in a team,
- Ability to multitask, organise, and prioritise work,
- Experience with Trello, 1С and DocuSign software would be an asset.
What we offer:
- An attractive remuneration package will be offered to the successful candidate based on qualifications and experience,
- Full-time work in office located in the Neapolis area of Limassol,
- Work in a stable company, market leader,
- Employment contract,
- 21 days annual leave,
- Medical insurance,
- Opportunities for professional growth.
Ключевые навыки
Вакансия опубликована:
20 декабря 2024,
Кипр
Похожие вакансии
Senior AQA Engineer (Limassol office)
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
RoboGate
2 отзыва
Кипр,
21 декабря 2024
Payment specialist/Treasury Specialist/ Казначей, г. Лимассол
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
Финтех
7 отзывов
Кипр,
20 декабря 2024
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 5 отзывов
60%
Своевременная оплата труда
40%
Место для парковки
40%
Удаленная работа
20%
Наличие кухни, места для обеда
20%
Профессиональное обучение
20%
Корпоративные мероприятия
20%
Оплата больничного
20%
Удобное расположение работы
20%
Гибкий рабочий график
20%
Медицинское страхование
Похожие вакансии
System Analyst (Limassol office)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Supplies mаnager (Limassol district)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Ассистент руководителя / Офис-менеджер (Limassol)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
System Administrator with MySQL (Limassol office)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
DevOps Team Leader (Limassol office)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru