Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 21.10.2024
73% выполнено
Есть у 1.3% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 21.10.2024
54% выполнено
Есть у 2.6% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 21.10.2024
84% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Customer Support Agent (with knowledge of the Spanish language)

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии

MY.GAMES is a leading European developer and publisher, driven by a singular goal: making great games that capture the hearts of players worldwide. Our community unites 1+ billion registered players.

We’ve developed or produced games, including War Robots, Hustle Castle, Rush Royale, Left to Survive, Tacticool, Grand Hotel Mania, HAWKED – and many more.

Our internationally distributed team consists of top-tier gamedev professionals. We work remotely, and our hubs are located in the Netherlands, Cyprus, Armenia, UAE, Serbia, and Georgia.

Come join a universe of professional opportunities: develop and support large scale projects from PC/console/mobile, and create products across various genres – from casuals to shooters.

What you’ll do:

  • Process user inquiries

  • Compile regular reports on received inquiries

  • Maintain up-to-date FAQ articles

  • Interact with the outsourcing team (consultations)

  • Collaborate with the product team

  • Identify patterns in user inquiries

What you need to succeed:

  • Proficiency in written Spanish at an appropriate level (not lower than B2)

  • Knowledge of English at a level that allows to provide high-quality support to users

  • Attentive, able to learn quickly, punctual, and diligent

  • Demonstrate the ability to express thoughts clearly and coherently

  • Extensive gaming experience

What we offer:

  • Work remotely from all around the world

  • Collaborative working atmosphere in an internal game dev community that unites more than a dozen of internal game studios, crafting innovative experiences across mobile, PC, and console platforms

  • A strong team of specialists across different areas — access unique expertise and professional knowledge

  • Possibility to experiment and work on interesting tasks with ambitious goals — we have all resources to implement new ideas

  • Create great games and win the hearts of players

  • Push the boundaries of the game industry and lead the way forward

Ключевые навыки
Spanish
Customer Support
Вакансия опубликована: 3 октября 2024, Кипр
Похожие вакансии
Customer Support Officer
YouHodler
Новая
От 3 до 6 лет
Можно удаленно
Менеджер по продажам финансовых услуг (русский/английский язык)
900 - 2 500 $
Горох Наталья Леонидовна
Новая
Нет опыта
Можно удаленно
MY.GAMES
4,1
Очень хорошо
79%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,3
Условия труда
4,6
Коллектив
4,1
Руководство
4,1
Уровень дохода
3,9
Условия для отдыха
3,4
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 18 отзывов
100% Удаленная работа
89% Своевременная оплата труда
67% Медицинское страхование
56% Оплата больничного
56% Профессиональное обучение
50% Гибкий рабочий график
50% Система наставничества
50% Корпоративные мероприятия
39% Компенсация питания
22% Удобное расположение работы
22% Наличие кухни, места для обеда
11% Место для парковки
Похожие вакансии
Специалист по работе с VIP клиентами (со знанием русского языка)
350 000 - 550 000
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Support Specialist L2 (JavaScript)
до 1 500 $
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Head of Media Buying (pop/banner/push/native) Adnetwork
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
TeamLead UA | Head of UA
От 3 до 6 лет
Можно удаленно
Head of Affiliate/Senior Affiliate Manager
от 5 500
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Опыт в разделе вакансии на Dream Job