International HR Administrator
От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии
BPC is about business solutions around banking, payments, commerce, government and mobility. Nothing prides our 1200 staff more than seeing the impact our clients bring in their region around the daily lives of consumers, citizens and businesses.
A new position of HR Administrator is now opened in our HR Team
Responsibilities:
- Staff admin manager for international offices (in Africa, Asia, Americas etc.). 15 offices with 550 employees.
- Prepare labor contracts and NDA' for new hires
- Keep records and regularly update HR reports (amount, hirings, leaves, probation periods)
- Participate in different assessment and C&B projects (benchmarking and etc.)
- Preparing presentations & reports for the management
-
HR Analytics
What is obligatory from the proper candidate:
- Knowledge of HR administration and legislation principles
- English language from upper-intermediate level (Fluent would be perfect though)
- Experience with 1C and Excel wil be an advantage
- Quick-mindness, flexibility, ability to work in multicultural environment
- Ability to find necessary information wherever and make decisions on unusual cases
We offer:
- Official hiring and fully official salary
- Work in a professional international environment with a growing company
- Internal professional education, future career development
- Corporate insurance and financial programs
- Hybrid work schedule (you can choose whether to work remotely or in the office)
Ключевые навыки
Вакансия опубликована:
15 октября 2024,
Москва
Похожие вакансии
Что говорят сотрудники
HR
Москва,
февраль 2024
Что нравится
Комфортное место работы, хорошие коллеги и интересные задачи. Есть возможность поучаствовать в проектах на развитие новых областей профессии и проектах смежных департаментов.
Что можно улучшить
Большинство коллег работает удаленно, не хватает личного общения.
HR менеджер
Москва,
февраль 2024
Что нравится
Возможность работать удаленно, гибкое начало и окончание рабочего дня, хороший социальный пакет, дружный и отзывчивый коллектив, удобное расположение офиса в Москве.
Что можно улучшить
Больше офлайн мероприятий
Специалист отдела персонала
Москва,
январь 2024
Что нравится
Гибридный формат работы, достойная зарплата, хороший коллектив.
Что можно улучшить
Расположение офиса для меня было не очень удобным.
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 75 отзывов
83%
Удаленная работа
64%
Гибкий рабочий график
61%
Своевременная оплата труда
61%
Медицинское страхование
55%
Оплата больничного
53%
Наличие кухни, места для обеда
40%
Профессиональное обучение
39%
Корпоративные мероприятия
35%
Удобное расположение работы
27%
Оплата мобильной связи
25%
Система наставничества
12%
Место для парковки
7%
Оплата транспортных расходов
3%
Корпоративный транспорт
Похожие вакансии
HR-менеджер
до 75 000 ₽
HR generalist (со знанием английского языка)
от 200 000 ₽
HR-менеджер
80 000 - 120 000 ₽