Награды компании 0 наград из 3

Customer support manager

От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии

This is how you WOW:

  • Implement processes and procedures in order management, import and logistics.

  • Monitoring of KPI’s regarding import and deliveries.

  • Ensure regular communication and information exchange (within the team, customers and head quarter logistics contact persons).

  • Communicate with customers and handling of customer escalations and claims.

  • Provide documentary and information support to the sales departments.

  • Planning the goods for import and replenishment of the warehouse.

  • Monitoring deliveries from the HQ (Germany).

  • Communication with brokers and external warehouse regarding import and deliveries to the customers.

  • Maintain active cooperation with accounting on the documentary closure of relevant periods.

  • Control receivables.

  • Create management reports.

  • Other responsibilities connected to the role.

  • It would be WOW if you would bring this in:

  • Bachelor's university degree in Accounting, Finance or Business and at least 3 years successful experience as Order Management and/or Supply Chain arias with strong analytical and communicational skills, or equivalent combination of education and experience.

  • Experience required: Order Management & Returns Management, Warehouse Management, Demand Planning, Inventory Management.

  • Confident and dynamic personality with focus on collaboration.

  • Moderation skills and willingness to work cross-functional.

  • Analytical talent, result orientation and communication skills, paired with
    Change management skills and a strong customer focus

  • Proficient English written and verbal communication skills.

  • Proficient with MS Office, Google, 1C.

WOW terms and conditions we offer:

  • Work in an international promising company, opportunity for professional growthStable salary (salary + bonuses)

  • Full technical support for work

  • New modern office

  • Five-day working schedule

    Working at Kärcher is WOW! Want to work with us?

    Just send your resume and leave your contact information.

    We look forward to getting to know you!

    Together towards a cleaner world.

Ключевые навыки
Customer-Centricity
Agility and Change
Communication
Warehouse Management
Вакансия опубликована: 24 декабря 2024, Ташкент
Похожие вакансии
Support Associate
Новая
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

LAVOROSOLUTIONS
Ташкент,
сегодня
Head of Customer Service Department (TSS)
Новая
От 3 до 6 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Citi Fuel (ООО Staff Atlantic)
Ташкент,
сегодня
Kärcher
2,3
Нормально
0%
Рекомендуют
Оценки по категориям
3,0
Условия труда
1,0
Коллектив
1,0
Руководство
3,0
Уровень дохода
3,0
Условия для отдыха
3,0
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 1 отзыва
100% Своевременная оплата труда
100% Наличие кухни, места для обеда
Похожие вакансии
Russian and Uzbek - Speaking Senior Client Relations Manager
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Customer Service Quality Control Specialist (TSS)
Новая
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Account Manager
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Uzbek and Russian Speaking Customer Experience Officer
Новая
От 1 года до 3 лет
Можно удаленно
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Менеджер по логистике
Новая
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить