Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 11.01.2025
34% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 11.01.2025
45% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 11.01.2025
40% выполнено
Есть у 3.7% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Customer support (Fluent Portuguese)

от 90 000
От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Сменный график
Описание вакансии

PrimeXBT is a leading cryptocurrency and CFD trading platform serving millions of users from 150+ countries.

Since 2018 we are pushing boundaries of tech by developing and delivering products for the global financial market using the most advanced methods and modern approaches. Our trading platform represents innovation and the latest developments in the fintech industry.

How you are going to make an impact

  • Respond to customer queries promptly and efficiently through emails, live chat and phone calls
  • Work together with various departments to address complex problems and escalate issues when necessary
  • Conduct follow-ups with customers to ensure their concerns are resolved
  • Perform troubleshooting using different diagnostic techniques
  • Record and document repetitive issues to contribute to process improvement
  • Generate pertinent informational materials, including FAQ articles, user manuals, and tutorials
  • Provide guidance to current and prospective clients regarding the acquisition of additional products and services offered by the company
  • Identify and execute initiatives to improve the overall customer experience.

Discover your Fit

  • Strong commercial experience in trading (forex/crypto)
  • 2 years of online customer support experience.
  • Excellent written and oral skills in English and Portuguese
  • Excellent interpersonal and communication skills.
  • High level of responsibility and self-organization to work remotely
  • Experienced with using customer service software, tools and databases

Conditions of work:

Shifts

We are ready to provide for you

  • 100% remote job at any place you wish
  • Competitive salary based on your experience
  • Opportunity to work in international and cross-functional team with challenging and in-demand product
  • Performance-based bonus every quarter based on your results
  • Medical insurance after probation period
  • Additional sick leaves every 6 months
  • Birthday gifts
Вакансия опубликована: вчера, Москва
Похожие вакансии
Customer Support Specialist (French)
Новая
Нет опыта

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Heroes of Support
Москва,
вчера
Инженер технической поддержки 2-я линия / Technical support engineer (remote)
От 1 года до 3 лет

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

eXpress
4,7 11 отзывов
Москва,
25 декабря 2024
PrimeXBT
3,0
Хорошо
50%
Рекомендуют
Оценки по категориям
3,0
Условия труда
3,1
Коллектив
3,0
Руководство
3,0
Уровень дохода
2,9
Условия для отдыха
3,1
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 8 отзывов
63% Своевременная оплата труда
50% Удаленная работа
50% Гибкий рабочий график
38% Профессиональное обучение
38% Корпоративные мероприятия
38% Оплата больничного
25% Удобное расположение работы
25% Медицинское страхование
25% Наличие кухни, места для обеда
13% Оплата мобильной связи
Похожие вакансии
Специалист по работе с клиентами/Customer Service
Нет опыта
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Customer Support Specialist (English, French, German, Spanish, Polish, Italian, Portuguese)
Нет опыта
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Инженер технической поддержки / Technical support engineer (MTS AI)
От 3 до 6 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить