Client support manager (Korean) / Менеджер клиентской поддержки (Корея)
до 500 $
Нет опыта
Частичная занятость
Удаленная работа
Описание вакансии
Novakid is an English language school for children 4-12 years old, which allows children to remotely learn a foreign language according to a teaching program that meets European CEFR standards on an equal footing with their English-speaking peers (Novakid teachers are native speakers from the US, UK and other countries). We are an advanced IT company of 400+ professionals.
We are looking for an administrator with knowledge of Korean at the advanced / bi-lingual level.
Requirements:
- Knowledge of English at least B2, C1+ is better
- Knowledge of Korean - Advanced (at least C1/C2)
- Experience of working in a language school welcome
- Experienced PC user
- Ability to work with a lot of information
- Responsibility and care
Duties:
- Support users in Korean, solving problems that arise during the lesson
Conditions:
- Part time
- Remote work from any location
- Flexible working hours, 20 hours per week (workdays on weekends, Thursdays and Fridays are days off)
- Interesting project, please contact us!
Ключевые навыки
Вакансия опубликована:
21 октября 2024,
Алматы
Что говорят сотрудники
Преподаватель английского языка
Санкт-Петербург,
март 2022
Что нравится
Удаленная работа, удобный график
Что можно улучшить
Отношение к сотрудникам
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 16 отзывов
94%
Удаленная работа
88%
Своевременная оплата труда
69%
Гибкий рабочий график
56%
Корпоративные мероприятия
50%
Профессиональное обучение
38%
Система наставничества
25%
Удобное расположение работы
25%
Наличие кухни, места для обеда
25%
Оплата больничного
13%
Компенсация питания
6%
Оплата мобильной связи