Office Manager
От 1 года до 3 лет
Полная занятость
Полный день
Описание вакансии
Inktech - an international IT product holding company. Founded in 2017, the company continues to establish innovative tech and marketing solutions worldwide. We provide our clients with efficient solutions in digital marketing, creativity, design, traffic, and payment systems for the global entertainment industry.We are looking for an experienced Office Manager.
Responsibilities:
- Organization of provision of all office necessities to maintain office functioning (ordering stationary, drinks, groceries etc.);
- Interaction with courier services;
- Handling tasks from the head of department;
- Assistance to employees;
- Reports and records keeping.
Requirements:
- University degree;
- Proven experience in Office manager position from 1 year;
- Experiences user of MS Office;
- English language (B2), Greek language will be considered as an advantage;
- Proactive attitude, good communication skills, ability to multitask, tolerance to stress;
- Ability to work with a vast load of information.
We offer:
- High salary (plus performance bonuses and salary revision on regular basis);
- Work schedule:Mon-Fri (9h with 1h lunch break), flexible start 8:00-10:00;
- 24-days holiday leave;
- First line seaview from your office;
- Corporate English lessons;
- GYM and SPA in the office;
- Corporate meals;
- Eventful corporate life;
- Exciting work challenges that allow you to grow to your full potential;
- Strong team of like minded professionals who will be by your side to accomplish ambitious projects, and to stimulate your professional development and bring experience.
Вакансия опубликована:
13 января 2025,
Кипр
Похожие вакансии
Office Manager (Cyprus, Limassol)
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
Heroes of Support
Кипр,
13 января 2025
Финансовый менеджер
Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).
STARTRIBE LTD
3 отзыва
Кипр,
вчера
Оценки по категориям
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 5 отзывов
60%
Своевременная оплата труда
40%
Удаленная работа
20%
Наличие кухни, места для обеда
20%
Компенсация питания
20%
Место для парковки
Похожие вакансии
Affiliate Manager (Limassol)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Telecom Account Manager (VoIP Telephony)
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Bank accounts manager/Менеджер по открытию счетов
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Reconciliation Officer
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Финансовый менеджер
Откликнуться
Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru