Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 25.12.2024
81% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 25.12.2024
86% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 25.12.2024
70% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Associate to Tax Reporting & Strategy team (Almaty)

От 1 года до 3 лет
Стажировка
Полный день
Описание вакансии

About us

Tax Reporting & Strategy team assists Clients with tax and accounting tasks, including but not limited to:

  • taxpayer registration;

  • development of tax accounting policy;

  • accounting set-up;

  • bookkeeping;

  • preparation / review of tax returns and statutory reports (statistics, National Bank);

  • addressing tax notifications, tax audits;

  • improving tax and accounting processes and automating routine tasks.

Your roles and responsibilities will include:

  • Accounting and tax accounting transactions for representatives offices/branches of foreign legal entities, local companies;

  • Preparation and submission of tax (VAT, WHT, CIT other taxes) and statistical reports, reports to the National Bank of Kazakhstan;

  • Participation in the tax reviews, ad-hoc tax consulting, work on tax notifications

  • Communication (both correspondence and personal) with clients and team on a daily basis;

  • Process enhancements and routine tasks automation, participation in the development of the digital products for the Clients;

  • Participation in the marketing and promotional activities.

Knowledge and skills required:

  • Higher education in finance, accounting or economics

  • Advanced user of MS Office (Excel, Word)

  • Ability to self-study, learn new tools and skills;

  • Ability to work with a large amount of data, analytical mind, ability to work in a team and clearly communicate results;

  • Ability to work both remotely and in the office;

  • English: from the Intermediate level;

  • Previous experience as an accountant; 1C:Enterprise 8.3 and advanced IT skills (programming, data analytics, BI) is an advantage

We offer:

  • Personal development plan and annual performance-based bonuses
  • Participation in various projects (local/multinational clients, cooperation with other lines of business and PwC offices around the world)
  • Annual technical and soft skills trainings
  • Corporate online learning platform (technical knowledge, digital & soft skills)
  • ACCA/other professional certifications
  • Firm-wide digital challenges, competitions
  • Kazakh & English courses
  • Сonfidential and free of charge consultations with well-being experts and professional psychologist
  • Medical insurance for you and partially for your spouse/children

Ключевые навыки
Английский язык
Fluent English
Международное налогообложение
Accounting
Excel
1C: Бухгалтерия
Data Analysis
Вакансия опубликована: 11 декабря 2024, Алматы
Похожие вакансии
Junior Audit Assistant (Intern) - Audit & Assurance Department - Almaty office
от 250 000
Нет опыта

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

Deloitte DKU
3,8 16 отзывов
Алматы,
18 декабря 2024
Intern to Tax Reporting & Strategy team (Almaty)
Нет опыта

Обслуживать клиентов: работать со счетами, пластиковыми картами и денежными переводами. Продавать банковские и страховые продукты (кредитные продукты, карты, вклады).

PricewaterhouseCoopers
4,2 16 отзывов
Алматы,
27 ноября 2024
PricewaterhouseCoopers
4,2
Очень хорошо
88%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,6
Условия труда
4,3
Коллектив
4,3
Руководство
3,6
Уровень дохода
3,9
Условия для отдыха
4,3
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 16 отзывов
94% Наличие кухни, места для обеда
94% Медицинское страхование
88% Своевременная оплата труда
88% Удобное расположение работы
81% Корпоративные мероприятия
81% Оплата больничного
81% Система наставничества
75% Профессиональное обучение
50% Удаленная работа
31% Гибкий рабочий график
31% Корпоративный транспорт
25% Оплата мобильной связи
25% Место для парковки
13% Компенсация питания
13% Оплата транспортных расходов
Похожие вакансии
Intern to PwC Academy (Almaty)
Нет опыта
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Associate/Intern to Fixed Assets & Real Estate Valuation, Almaty
От 1 года до 3 лет
Откликнуться Доступен быстрый отклик с автоматическим добавлением резюме с hh.ru
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить