Награды компании 0 наград из 3
Забота о сотрудниках Получена: 02.01.2025
75% выполнено
Есть у 1.2% компаний на Dream Job

Работодатель поддерживает достойные условия труда и отдыха для сотрудников

Карьерный рост Получена: 02.01.2025
83% выполнено
Есть у 2.3% компаний на Dream Job

В компании есть возможности для карьерного и профессионального роста сотрудников

Корпоративная культура Получена: 02.01.2025
73% выполнено
Есть у 3.8% компаний на Dream Job

Сотрудники отмечают профессионализм руководства и хорошую атмосферу в коллективе

Customer Care Agent

до 90 000
Нет опыта
Полная занятость
Сменный график
Описание вакансии

X-Cart is an international company with headquarters in Athens, GA, USA provides eCommerce solutions for online merchants all over the Globe. Our Customer Care team is expanding and we are ready to welcome caring and positive people aboard!

Customer Care agent is the first one to meet potential or long-term X-Cart customers, share positive attitude, help them with their online stores and, of course, tell as much information about X-Cart products and services as possible. Being a customer care representative is a great chance to let your personality and knowledge shine!

Customer Care Representative Responsibilities are:

  • Provide customer service via email, live chat and over the phone.
  • Attract potential customers by answering product and service questions and suggesting information about X-Cart products and services.
  • Resolve product or service problems by clarifying the customer’s complaint, determining the cause of the problem, finding the solution to fix the problem or escalating it to the Technical Support Department.
  • Cooperate with X-Cart team to deliver Top Level Customer Experience.
  • Always learn. IT industry is dynamic, keep pace with it if you want to succeed.


You may be a perfect candidate if:

  • You have English speaking and writing skills on Advanced level.
  • You are good at listening, conflict handling and multi-tasking.
  • You are not afraid of taking responsibility and willing to grow.
  • You are empathic, caring and cooperative, enjoy sharing and getting experience.

Education and Experience Requirements:

  • Experience in eCommerce and software industry is preferable but not a must. We are willing to educate our teammates on how to deliver the best results!
  • English proficiency level (speaking and writing) - Advanced or higher.
  • Familiarity with office software is preferable.

Terms of employment:

  • Training course – from 1 to 3 months. Scholarship is provided during the training period.
  • Remote first policy.
  • Friendly atmosphere, great parties, and activities together with your teammates.
  • Full-time employment, shift working schedule (day, evening and overnight shifts).
  • Non-stop interaction with customers and colleagues all over the world!

    If this sounds like something you want to be a part of just send us a story (in English) about yourself and why this position has caught your attention. We look forward to hearing from you!
Ключевые навыки
Customer Service
Customer Relationship Management
CRM
Time management
Английский язык
Деловое общение
Деловая переписка
Вакансия опубликована: 20 декабря 2024, Владивосток
X-Cart (ООО Креативные Технологии)
4,0
Очень хорошо
67%
Рекомендуют
Оценки по категориям
4,3
Условия труда
4,5
Коллектив
3,4
Руководство
3,6
Уровень дохода
4,1
Условия для отдыха
3,8
Возможности роста
Преимущества и льготы компании
Сотрудники чаще всего указывали следующие льготы и преимущества на основании 15 отзывов
93% Гибкий рабочий график
93% Удаленная работа
87% Своевременная оплата труда
73% Корпоративные мероприятия
60% Наличие кухни, места для обеда
47% Оплата больничного
33% Профессиональное обучение
27% Удобное расположение работы
20% Система наставничества
7% Место для парковки
7% Медицинское страхование
Поиск Вакансии Ваш отзыв Зарплаты Сравнить